ebe91 skrev 2016-05-04 16:25:17 följande:
Tack o lov att man kan börja vara ute med dom, idag har vi haft 18 grader och sol så vi åkte in till en större lekpark (än den lilla i byn) och lekte 1,5h timma imorse med ena svägerskan och min syster (med barn såklart).
Jag mår faktiskt rätt bra! Börjar känna mig rätt otymplig, fast jag har rätt liten mage ;) vissa rörelser gör ont (det värsta är typ om man ska dra till mattan med foten, det gör jätteont i skelettet kring musen). Annars kan jag inte direkt klaga! V 34 idag :) hur mår du då? Inte länge kvar för dig!
Ja det hade blivit riktigt tungt om Olle inte börjat gå innan lillen kom, underlättar så mycket när man är utomhus att han kan traska runt själv :)
Haha ja otymplig är man ju utan tvekan! Skönt att du får må bra i alla fall! Jo jag mår också helt okej, men jag blir lätt yr och svimmfärdig om jag står upp länge, eller bär på typ Olle. Det år ganska jobbigt när man är själv hemma, men jag har extremt lågt blodtryck nu så jag vet ju vad det beror på!
Sen har jag en hel del ilningar också i blygbenet typ, som gör ganska ont, typ en huggande smärta! Men överlag mår jag också okej :) men är ganska redo för lilleman att vara på utsidan istället!