tovemaja skrev 2016-05-14 16:24:57 följande:
Ligger och vilar med Folke och känner hur minihopp buffar runt i magen. Får lite ångest när jag tänker på vilka intensiva år som ligger framför oss... Hur vi ska orka med!? Mini i magen var ju som sagt inte planerad även om han är välkommen. Har foglossning och mår ganska dåligt i graviditeten just nu och är bara i vecka 30. Har tur som har min man hemma100% på pappaledighet och att jag jobbar... För helgerna är värst när jag kånkar runt på Folke eller plockar efter honom.
Vet ju att det löser sig men just nu känns det läskigt detta!
Jag känner verkligen tvärtom och känner att det här kommer gå galant (jag som får 14 mån mellan), blir däremot rädd att jag är alldeles för naiv och inte fattar hur kämpigt det kommer bli. För nu känner jag bara att han får komma, för det ska bli så mysigt med två små?? Men som sagt så blir jag rädd att jag kommer få en chock och gå in i väggen typ :/
Men jag förstår att det är tungt för dig, jag är i v 38 nu och bryter snart ihop över min kropp som gör så ont och är så extremt osmidigt! Så som sagt är lillebror välkommen ut.