Inlägg från: Iarwain |Visa alla inlägg
  • Iarwain

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-17 12:01:26 följande:
    .
    Att det finns folk som uppmärksammar att det finns plan som chemtrailar, till skillnad från de som inte gör det!
    Det har redan framgått med all önskvärd tydlighet och den filmen tillför ingenting till diskussionen.
    Men du vill ju inte diskutera å andra sidan. Så det passar väl in i bilden av dig som spammare.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:03:59 följande:
    .
    Jag baserar mig på observationer och dokument, på vetenskap! :boxing:

.

.

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Det är inte vetenskap!
    Om det vore vetenskap skulle du svara på frågor, då all vetenskap kan ifrågasättas.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:13:37 följande:
    .
    Filmen bidrar visst till diskussionen, då han ger uttryck för sin förvåning att 1 plan av 10 i samma luftrum chemtrailar... :boxing::boxing::boxing:
    Men det är ju ingenting filmen visar.
    Han kan vara hur förvånad som helst.
    Det kan vara hur sant som helst.

Men filmen tillför ingenting. Du hade lika gärna kunna skriva en text som påstår detta.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:11:25 följande:
    .
    Jag utesluter idioti, eftersom detta var på låg flyghöjd, i låg luftfuktighet, mitt i sommaren i Kalifornien, nära militär anläggning... :boxing::boxing::boxing:
    Då får du berätta hur låg luftfuktighet, låg flyghöjd, årstid, samt plats inte kan skapa kondens.
    Men det kan du inte, för du kan ingenting om kondens.

Du är en spammare utan någon som helst kunskap i ämnet du spammar.

Stämmer det inte får du visa motsatsen och börja svara på frågor.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:21:55 följande:
    .
    Svara mig ärligt nu, är du Nerfherder, med tanke på ditt rabiata spammande mot Chemtrails?
    .

MERA CHEMTRAILANDE I KALIFORNIEN:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes:
    Jag är inte nerfherder
    Så vill jag dig observera att jag ännu inte påstått att detta omöjligt skulle kunna vara chemtrails. Jag har bara skrivit vad jag tror och inte en absolut utsaga.
    Det, Gudasänd, är hur riktig vetenskap hanteras.

Faktiskt så kan man söka reda på vem jag är om man är lite flitig. Det finns ställen på nätet där jag kopplat ihop detta användarnamn med mitt riktiga namn.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:41:43 följande:
    .
    Inte under 60%, inte varmare än ca 40 minus!

Din kondens kan uppstå i Kalifornien under sommaren på låg flyghöjd, i låg luftfuktighet?

Absolut inte!
    Kan du då berätta vad vattnet på insidan av bilrutor uppstår vid temperaturer långt äver -40 C?
    Är det chemtrails också?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:45:04 följande:
    .
    Tillförde ännu ett vittnesmål kring chemtrailandet över vårt luftrum!
    .
    Sedan så lovade du ge oss din teori till hur det kommer sig, att så otroligt mycket rapporter om chemtrailandet just från Kalifornien?
    .
    Strutsa inte! :boxing::boxing::boxing:
    Det har jag inte lovat, då vi inte är överens om preferenserna för frågan.
    Då återkommer vi till frågan;
    Vad tycker din Gud om att du ljuger?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 18:33:40 följande:
    .
    Du sade dig ha en teori kring det myckna chemtrailandet över Kalifornien!

Seså...
    Det har jag inte sagt.
    Jag vet ingenting om, att det skulle vara mycket chemtrailande över Kalifornien.

Vad tycker din Gud om att du ljuger?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 18:40:30 följande:
    .
    Lyssna på vad riktiga piloter säger i frågan:
    .

.

Varför skulle piloter ha speciella kunskaper om hur vätska uppstår på insidan av bilrutor?

Om kondens inte kan uppstå vid temperaturer över -40C, hur uppstår då vätskan på insidan av bilrutor?

Du kan ingenting om kondens och kan inte avgöra om piloter kan eller inte kan något i frågan.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-17 19:48:21 följande:
    .
    Återigen, här får du svar på när kondens är möjlig från flygplan, från riktiga piloter:
    .

.

Lite längre film från samma tillfälle:
    .

.

Jag struntar för tillfället i vad dessa personer säger. Vi måste ta en sak i taget.

Du påstod att kondens inte kan uppstå vid temperaturer inte kan uppstå vid temperaturer över -40C.

Står du fast vid det?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!