Inlägg från: Iarwain |Visa alla inlägg
  • Iarwain

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-26 16:14:11 följande:
    .
    Hur jag TROR att kondens uppstår?

Räcker med att jag VET att moderna flygmotorer skapar NADA kondens! :D
    Hur kan du veta det, när du varken vet hur kondens uppstår eller hur flygmotorer fungerar?

Du har läst någonting någonstans och helt plötsligt tror du att det är sanning. Detta utan att ha någon som helst kunskap i ämnet.

Hur tror du kondens uppstår?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-26 16:26:23 följande:
    .
    Jag liter mer på uppriktiga experter än på desinfos som dig, as simple as that... SoligDesinformationen kring kondensstrimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .

Även korta strimmor efter flygplan är chemtrails, introducerades plötsligt år 2010:
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/plumes-change.html
    .

:yes::yes::yes::yes::yes:
    Så du litar på en elektriker när det gäller hur kondens skapas och hur en jet motor fungerar?
    Du litar inte på den fysikbok du brukar säga att vi andra ska läsa?

Jag kan snacka med min brorsa, som också är elektriker, att säga åt dig att det bara är skitsnack.
    Skulle det fungera som bevis för dig?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-26 16:34:35 följande:
    Gills Kristen Meghan?
    .

.

Vem är hon?

Har du någon som helst information tillgänglig om henne, bortsett från denna video?

• Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-26 17:16:23 följande:
    .
    Kondens uppstår (gissar att du syftar på flygplan) i minst 60 % luftfuktighet, 40 minudgrader och 8 000 meters höjd, vilket totalt motsäger att strimmorna vi ser på himlen skulle vara kondensstrimor!
    .
    Kommentar till dessa avslöjanden från visselblåsaren Kristen Meghan?
    .

.

:evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Låt oss säga att detta stämmer, för att resonemanget ska gå framåt.

Hur uppstår då kondens, enligt dig?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-26 17:41:30 följande:
    .
    Flygplanskondens uppstår vid minst 60 % luftfuktighet, minus 40 grader och
    8 000 meters höjd, varför dessa strimmor bevisligen inte han vara din kondens, utan chemtrails:
    .

.

Flygplan med strimmor efter sig, trots endast
    20 % luftfuktighet, vilket obestridligt bevisar chemtrailsbesprutning:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    Men hur uppstår dom?
    Vad är det som händer som gör att de uppstår?
    Kan du någonting om ämnet?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-26 17:50:35 följande:
    .
    När vi nu bevisat att de inte kan uppstå vid dessa betingelser, vad är din fråga då längre värd i denna diskussion?  :lol::whoco5::lol:

Vi har inte bevisat något liknande i denna tråd.
    Som jag skrivit tidigare försöker jag hitta något gemensamt vi kan enas om. Därefter kan vi resonera oss framåt i frågan om vad dessa saker på himlen kan tänkas vara.

Kan du någonting om ämnet vi diskuterar?
    Hur tror du att kondens uppstår?

• Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-27 00:30:34 följande:
    .
    Med tanke på att tusentals labbtester världen över påvisar extremt höga halter av aluminium, barium, strontium etc, så råder inga som helst tvivel kring vad det är de 24/7 dumpar över oss!
    Så du är inte intresserad av att diskutera, utan bara agitera, eller?

Hur tror du kondens uppstår?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-27 14:20:18 följande:
    ..
    LÖGN !!!

Som alla andra kan se, så är inte chemtrailsen från dessa plan vita, utan svarta chemtrails, som alla med ett halvt öga kvar i behåll kan se:

.

NU FÅR DET VARA ETT SLUT PÅ DINA FLAGRANTA LÖGNER !!!
    Du kan ingenting om ämnet.
    Hur kan du då uttala dig så kategoriskt?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-29 10:55:54 följande:

.
    Visselblåsaren Kristen Meghan, med mycket nära insyn i chemtrails-besprutningen, avslöjar chemtrailandet offentligt:
    .

.

Förutom att detta är helt fel...
    Du visste inte så mycket om henne så jag kollade upp på egen hand.

Hon hade inte mycket nära insyn i chemtrails-besprutningen.
    Hennes "whistleblowing" hade inte med chemtrails att göra, utan utsläpp på annat sätt på marknivå. Något som faktiskt är bekräftat och ger heder åt henne.

Hon har på intet sätt mer insyn i chemtrails-besprutning än någon annan. Det var ingenting hon jobbade med eller genom sitt yrke hade någon som helst kontakt med.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-29 11:30:49 följande:
    .
    Att hävda att kvardröjande flygplansstrimmor är kondensationsstrimmor, går emot fysikens lagar:
    .

.

.

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Du kan ingenting om fysik och kan då heller inte förstå vad som går emot fysikens lagar.

Om du tycker dig kunna detta, så får du gärna berätta vilken av fysikens lagar detta skulle gå emot.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!