Gudasänd skrev 2015-10-29 19:39:00 följande:
Fler bevis för de negativa konsekvenserna av det globala chemtrailandet som pågår:
MASSDÖDEN AV BIN I VÄRLDEN - KOPPLAS TILL ALUMINIUM-FÖRGIFTNING !!!
En ny vetenskaplig undersökning har funnit att den allvarliga massdöden av bin i världen pekar på aluminiumutsläpp som orsak:
newsvoice.se/2015/06/09/bin-forgiftade-av-alu.../
" target="_blank">
.
ALUMINIUM ÄR JU DE FACTO HUVUDINGREDIENSEN I CHEMTRAILS !!!
Som bekant så har ju dessutom Monsanto patent på aluminum-resitenta frön, så när ingenting längre växer när bina har utrotats, så kommer handeln med Monsantos aluminium-resistenta GMO-frön att blomstra som bara den...
Frågor till chemtrail-förnekarna:
Jag skulle vilja veta hur en chemtrail-förnekare tacklar vetenskaplig information som denna, som återigen pekar på att det är Chemtrails som ligger bakom den rapida miljöförstöringen i världen och utrotandet av livsformer?
Hur resonerar ni kring detta, och framför allt, hur kommer ni till ro med er själva, fullt medvetna om hur detta intensiva, massiva chemtrailande i världen sakta men säkert dödar allt liv på planeten, och kraftigt försämrar livskvaliten för era barn och barnbarn...
För mig är det fullständigt obegripligt hur man kan förneka och blunda för detta sataniska chemtrailande som pågår över våra huvuden...
Någon som kan förklara?
Du får ju först visa att det finns en massdöd hos bin. Enligt undersökningar jag läst har vi faktiskt fler bin än någonsin.