Inlägg från: Iarwain |Visa alla inlägg
  • Iarwain

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Aikido skrev 2014-11-14 18:46:29 följande:

Kanske ska starta en poll?

Vem är Gudasänd i verkligheten?

Helge Fossmo?

Om du är intresserad av vem han är så är det bara att följa länkarna från hans profil.
  • Iarwain

Gudasänd, kan du svara på min tidigare fråga som var, liknande;

Hur uppstår kondens, enligt dig?

• Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-11-17 01:30:54 följande:
    .
    Desinformationen kring k-strimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .

Moderna flygmotorer skapar inga som helst k-strimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:
    .
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

.
    Jag frågade inte om k-strimmor, utan kondens.

Med dina egna ord; Hur uppstår kondens?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-11-17 07:26:22 följande:

.
    Vetenskapen säger att k-strimmor, dvs vattenånga, inte kan detekteras av radar, vilket däremot chemtrails uppenbarligen gör:
    .
    www.watchthesky.org/chems/chemdata.htm
    .

.

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
    .

Långvariga kondensstrimmor kan endast bildas i en temperatur på minst 40 minusgrader och en luftfuktighet på minst 60 %, vilket inte den torra öknen i Phoenix har på sommaren...

Case closed! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

K-strimmor är inte ånga utan det har kylts, kondenserats och bildat vattendroppar. 
    När du kokar vatten, hur ser ångan ut?

Sedan kan radar iofs detektera ånga också, om det skulle vara det man letar efter. (Nu börjar vi närma oss mitt område inom fysik.)

Ett par frågor till;

Vad består moln av?
    Hur detekterar t.ex. SMHI moln?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-11-17 19:10:38 följande:

.
    Varför piloterna skulle speja något som skadar dem själva och sina familjer och vänner?
    .

Förmodligen för att de har blivit tillsagda att aluminiumet och skiten ska motverka den förmenta globala uppvärmningen... :whoco5:
    .

Sedan så sprängde man ju tusentals atombomber i atmosfären under några decennier, utan att tänka på ifall det skadade familjer och vänner?
    .

Vad gäller detta med Chemtrail-programmet, så har vi med psykopater att göra, vilket förklaras väldigt logiskt här:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Var får du siffran "tusentals atombomber i atmosfären"?
    Den stämmer inte.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-11-22 01:12:55 följande:

.
    Att det verkligen ÄR ett chemtrailplan, bekräftas även vid 1.56-2.04, där vi ser typiska chemtrailmoln från planets tidigare chemtrailande, som karakteristiskt breddats ut (nanopartiklar), och som senare täcker hela himlen.
    .
    Kondensstrimmor är uteslutet, eftersom man då skulle tvingas slå på och av motorn under skrivandet, dessutom sker det på för alldeles låg höjd för att k-strimmor ska kunna bildas... ej heller rök från propellerplan, eftersom texten kvarstannade intakt i timmar!
    .
    Det hela bär chemtrailandets omisskännliga signum! :yes::yes::yes:

Gudasänd

DU skriver gång på gång om att det inte skulle kunna vara kondensstrimmor. Jag har frågat flera gånger om du vet hur kondens skapas.

Kan du vara snäll och svara på vad du tror kondens är och hur det skapas?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-11-23 16:05:36 följande:
    .Kondensstrimmor är uteslutet, eftersom man då skulle tvingas slå på och av motorn under skrivandet, dessutom sker det på för alldeles låg höjd för att k-strimmor ska kunna bildas... 
    .

Återigen.

Hur tror du kondens skapas?
    Varför skulle den låga höjden förhindra uppkomsten av kondens?
    Menar du att kondens inte kan uppstå vid jordytan?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-02 22:14:33 följande:
    .
    Skitsnack!
    ..
    Statistik påvisar faktiskt att flygtrafiken de facto MINSKAT det senaste decenniet:
    .
    trafa.se/PageDocuments/Luftfart_2013.pdf
    .
    :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Som vanligt har Gudasänd fel.
    Att man i Sverige flyger med större plan än tidigare betyder inte att den totala flygtrafiken i världen har minskat.

Den globala luftfarten har ökat stadigt.
    www.iata.org/pressroom/facts_figures/fact_sheets/Documents/industry-facts.pdf
  • Iarwain
    radwanska skrev 2014-12-03 16:45:13 följande:
    Kondensation evaporerar och försvinner inom några sekunder. Jag ser också "con-trails", precis som du.

Tyvärr ser jag inte bara "con-trails", utan vissa dagar ser jag också en annan form av avgaser som inte evaporerar, utan ligger kvar och sprider ut sig som en hinna över himlen.

Menar du att du aldrig sett detta?

Det är ju tydligt att detta är två olika saker, det du kallar "con-trails" och det som vi i brist på bättre ord kan kalla "chem-trails".
    Eftersom Gudasänd inte vill svara kanske du kan utifrån dina kunskaper.

Vad får dig att tro att kondensation "försvinner inom några sekunder"?
    Vad betyder evaporerar?
    Hur uppstår och försvinner kondens?
    Förstår du fysik eller repeterar du något du läst någon annanstans?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!