• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • radwanska
    Iarwain skrev 2014-12-03 16:51:03 följande:
    Eftersom Gudasänd inte vill svara kanske du kan utifrån dina kunskaper.

Vad får dig att tro att kondensation "försvinner inom några sekunder"?
    Vad betyder evaporerar?
    Hur uppstår och försvinner kondens?
    Förstår du fysik eller repeterar du något du läst någon annanstans?
    Jag har absolut inte studerat fysik, jag är bara en vanlig man som ofta går på promenader och då kollar på himlen.

Det har varit tydligt för mig sedan länge att vissa dagar är det något speciellt som utförs av dessa flygplan.

När jag var ung såg jag aldrig detta fenomen, trots att det flögs lika mycket då.

Jag förstår var du vill komma med dina frågor, men jag har inte den sortens vetenskaplig kunskap du efterfrågar. Jag tycker det är att vilja styra konversationen åt fel håll. Med enbart sunt förnuft kan man se att det är något annorlunda som pågår vissa dagar.
  • Nerfherder
    radwanska skrev 2014-12-03 17:16:41 följande:
    Jag har absolut inte studerat fysik, jag är bara en vanlig man som ofta går på promenader och då kollar på himlen.

Det har varit tydligt för mig sedan länge att vissa dagar är det något speciellt som utförs av dessa flygplan.

När jag var ung såg jag aldrig detta fenomen, trots att det flögs lika mycket då.

Jag förstår var du vill komma med dina frågor, men jag har inte den sortens vetenskaplig kunskap du efterfrågar. Jag tycker det är att vilja styra konversationen åt fel håll. Med enbart sunt förnuft kan man se att det är något annorlunda som pågår vissa dagar.
    Det sunda förnuftet... Var läste du om chemtrails först? Och vad säger att det är det som är rätt? Vill inte vara dryg eller något, men en viktig fråga i sammanhanget är ändå, hur gammal är du? Själv är jag 40. Och Gudasänd har vägrat svara på den frågan.
  • jlhm

Man ska komihåg att flygplansmotor har utvecklas enormt mycket under de senaste decennierna och de som finns idag använder betydligt mindre bränsle och istället låter betydligt mera luft strömma runt motorn, luft som uppvärms och skapar mera kondens än äldre motorer.
  • Iarwain

Så du vill påskina att ditt sunda förnuft är bättre än min kunskap?

Du kommer med påståenden som är helt felaktiga, men har inte någon kunskap inom området.
    Varför lyssnar du på de utan fack-kunskap istället för de som verkligen förstår ämnet?
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 06:50:42 följande:
    Då din första fråga var vad jag ser på filmen.
    .
    Du ser mig gå upp i rök i denna film?
    .
    Frågan gällde varifrån denna substans kommer ifrån och varför?
    .

• Gudasänd
    jlhm skrev 2014-12-03 17:31:09 följande:
    Man ska komihåg att flygplansmotor har utvecklas enormt mycket under de senaste decennierna och de som finns idag använder betydligt mindre bränsle och istället låter betydligt mera luft strömma runt motorn, luft som uppvärms och skapar mera kondens än äldre motorer.
    .
    Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:
    .
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445
    .

.

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    .

Desinformationen kring kondensstrimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/plumes-change.html
    .

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:02:48 följande:
    .
    Du ser mig gå upp i rök i denna film?
    .
    Frågan gällde varifrån denna substans kommer ifrån och varför?
    .
    Ja, det är du som går upp i rök. Därför är det din substans man ser där.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:12:20 följande:
    .
    Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:
    .

.
    Kan du förklara varför dessa moderna flygmotorer inte skapar några kondensstrimmor?
    Varför jag frågar är att för att det är felaktigt.
  • jlhm
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:19:22 följande:
    .
    Hur kommer det sig att det är du som grinar istället för jlhm, med tanke på att det var jlhm som jag nyss hade anmält?
    .
    Eller vill du med detta erkänna att även jlhm ingår bland dina multi-konton?
    .
    Avslöjad igen! :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39: 
    GS, nu har du fel igen, mitt jlhm användare har inget med larwain att göra, Vi är två helt skilda personer och vi känner inte varandra.
    Att anklaga någon för multi-konton är allvarligt och kan anmälas.

• Gudasänd
    .
    Helt korrekt!
    .
    Jag kan berätta för dig att jag nu i kronologisk ordning sett alla Bond-filmer på TV4 fram till Octopussy, 1983, och av dessa hittills 14 filmer så har man i endast ett klipp i en film, Diamonds forever 1971, sett något som liknar en chemtrail, annars absolut inte en endaste strimma, icke ett endaste chemtrail så här långt, vilket ju faktiskt ger vatten på min kvarn att Chemtrail-besprutningen kom igång systematiskt först kring 1997...
    .
    Men detta blundar desinformatörerna här inför... Skrattande
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!