• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Nerfherder
    jlhm skrev 2014-12-03 18:24:39 följande:
    GS, nu har du fel igen, mitt jlhm användare har inget med larwain att göra, Vi är två helt skilda personer och vi känner inte varandra.
    Att anklaga någon för multi-konton är allvarligt och kan anmälas.
    Vänj dig, Gudasänd anklagar alla som inte håller med honom för att vara desinformatörer, troll, multikontospammare, mm mm allt för att få tyst på folk.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:28:16 följande:
    .
    Helt korrekt!
    .
    Jag kan berätta för dig att jag nu i kronologisk ordning sett alla Bond-filmer på TV4 fram till Octopussy, 1983, och av dessa hittills 14 filmer så har man i endast ett klipp i en film, Diamonds forever 1971, sett något som liknar en chemtrail, annars absolut inte en endaste strimma, icke ett endaste chemtrail så här långt, vilket ju faktiskt ger vatten på min kvarn att Chemtrail-besprutningen kom igång systematiskt först kring 1997...
    .
    Men detta blundar desinformatörerna här inför... Skrattande
    Jasså du, jag undrar vem som blundar jag! Jag har FLERA GGR visat både FILM och BILDER på contrails, från 1968 och 1941. Men du sandar och hittar på allt möjligt för att stoppa huvudet i sanden. Kolla gärna upp ditt inlägg #632 för referens.
  • Gudasänd
    Iarwain skrev 2014-12-03 18:20:30 följande:
    Kan du förklara varför dessa moderna flygmotorer inte skapar några kondensstrimmor?
    Varför jag frågar är att för att det är felaktigt.
    .
    Du har ju svaret här:
    .

.

Okej? :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
  • jlhm
    Nerfherder skrev 2014-12-03 18:29:00 följande:
    Vänj dig, Gudasänd anklagar alla som inte håller med honom för att vara desinformatörer, troll, multikontospammare, mm mm allt för att få tyst på folk.
    Jag vet, dock hoppas jag på att FL någon gång ska ta till krafttag mot GS på samma sätt som FB gjorde.

• Nerfherder
    jlhm skrev 2014-12-03 18:33:44 följande:
    Jag vet, dock hoppas jag på att FL någon gång ska ta till krafttag mot GS på samma sätt som FB gjorde.
    Han lyckades få mig avstängd en kort stund, men jag mailade och förklarade vad som hade hänt. Som väntat så försökte han köra med falska citat och då blev han själv avstängd i en vecka.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:32:38 följande:
    .
    Du har ju svaret här:
    .

.

Har du börjat tro på Contrails nu Gudasänd???
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:38:50 följande:
    .
    Jlhm, du vet mycket väl att det var Nerfherder jag svarade och inte larwain, det var nämligen "han" som grinade när det var dig jag anmält!
    .
    Sen att "ni" skriver var sitt inlägg här två minuter efter varann, tror du inte det förstärker folks misstankar?
    .
    SLUTA TROLLA !!! :rant:
    med "folks misstankar" menar du naturligtvis "Gudasänds" misstankar. Eftersom du är den enda på hela jordklotet som tror det.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:32:38 följande:
    .
    Du har ju svaret här:
    .

.

Den är felaktig.
    Det är därför jag frågar gång på gång; Hur uppstår kondens?

I filmen pratar dom om "combustion", men förbränning är inget krav för att skapa kondens.

Så återigen, kan du svara på;
    Hur tror du kondens uppstår?

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 18:30:41 följande:
    Jasså du, jag undrar vem som blundar jag! Jag har FLERA GGR visat både FILM och BILDER på contrails, från 1968 och 1941. Men du sandar och hittar på allt möjligt för att stoppa huvudet i sanden. Kolla gärna upp ditt inlägg #632 för referens.
    .
    Hur kommer det sig att du återigen tar upp dina plan från 1941, när vi redan ett antal gånger förnedrats, när jag avslöjat att det är manipulerade bilder:
    ..
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/plumes-change.html
    .
    Historierevisionism - Krigsplanen från 1943 som påstås ha contrails är photoshoppade:
    .
    "Old photos and videos have been professionally altered to show plumes coming from jets to attempt to convince the public that jet plumes are normal and have existed for decades. In other instances, plumes are shown coming from old turboprops or water-injected Spey Series 512 Turbofans and are used to convince the public using an out-of-context deception.

Additionally, the public is not told that water-injection was used in just a couple engine types during world war II to decrease take off runway requirements. Any additional water was afterward dumped to lighten the aircraft's weight.

On the internet, paid disinformationalists are claiming to have seen contrails emitted from jets decades ago. These disinformationalists are a key part of any successful military operation, but in this case, the potential health effects of chemtrails?which includes death?make disinformationalists a party to a crime so immense, many simply cannot believe it."
    .
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    .

Endast desinformatörer fortsätter att upprepa sina lögner, trots att dessa redan avslöjats ett antal gånger! :boxing::boxing::boxing:.
    .
    KAN DU SLUTA TROLLA NÅN GÅNG? :rant:

• Gudasänd
    jlhm skrev 2014-12-03 18:33:44 följande:
    .
    Familjeliv är inte emot yttrandefriheten, som ni på Flashback är! :boxing:
    .
    Ni tillåter 1000 hasch-trådar, samtidigt som ni raderade den sista kvarvarande tråden om den heliga Geocentrismen!

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!