• Gudasänd

    HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!



    CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

    Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!



    ">



    Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:


    #t=1302">

    #t=1302


    SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

    http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

    Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

    http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/



    Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

    http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

    Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:


    ">



    ">




    TILL DISKUSSION:

    Vad ska till för att detta

    vansinne stoppas?


    SkrikandesSkrikandesSkrikandes



  • Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • ulfsas

    Inte så svårt att förstå Gudasänd, eller?

    Ett ton jetbränsle ger bl.a upphov till ca 1.24ton vatten i form av ånga.

    Ånga är osynligt tills att den kondenserar. Därav det korta eller långa "gap" mellan motorer och k-strimma.

    Eller som det gap från jordytan upp till den höjd där det är så kallt att moln bildas. Samma sak.

    Är det riktigt kallt som på 10000m höjd och över så fryser denna ånga blixtsnabbt till is/iskristaller.

    Det är då detta som ger en k-strimma.

    Är det då torrt i omgivande luft så torkar strimman bort fort. Är det då mer fuktighet i omgivande luft så sker inte torkningen lika fort utan k-strimman blir då liggande kvar och blir då ett människo/plantillverkat cirrusmoln.

    Vad i detta är det så svårt att förstå?

    En Boeing 737NG-600/700/800 som jag flyger bränner dryga 2 ton jetbränsle per timme. Det ger då upphov till ca 2.5 ton vattenånga per timme.

    Då ser man hur enormt mycket chemvätska som skulle till för att likna en k-strimma.

    Jag hör ibland om att chems är inblandat i jetbränslet utan piloternas vetskap.

    Det vore omöjligt pga att man då skulle behöva i storlek 2.5 ton extra i tanken per flygtimme då chems inte är bränsle.

    En sträcka som ARN-Luleå ,ca 1,05 i flygtid, tankar jag ca 4-5 ton bränsle beroende på plantyp och alternativ flygplats. Tro mig. Jag hade upptäckt om någon fyllde på uppåt 2.5 ton extra i tanken.

    Min vikt&balans beräkning innan start tar hänsyn till var individuell passagerares sittplats i planet. Då blir 2.5 ton fel svårt att förklara bort.

    På långa flygningar som till Hurghada ca 5 timmar eller hem från BKK ca 12 timmar så skulle det bli helt otroliga mängder chems ombord.

    Tänk 4 av 5 timmar med k-strimma ger då ca 6.25 ton chems.

    BKK och hem med Boeing767 som drog ca 5.5 ton/timme*1.24*11 av 12 timmars flygtid skulle då ge 5.5*1.24*11=75 ton chems.

    Hade vid det tillfället tankat fullt vilket var 70 ton. Eftersom det lätt kan vara en strimma i 11 timmar om luften är så beskaffad så skulle mer chems behöva lastas än mängden bränsle och t.o.m mer än vad planets tankar kunde innehålla.

    Jag lovar att om man överskrider Max startvikt med 75 ton även om man magiskt fick in det i planet så kom planet aldrig av banan.

    En annan tokighet är att om chems var blandat i bränslet. Varför syns det som chemtrail bara på samma höjd som k-strimman kan synas. Det borde då spruta chems under taxning, stigning, cruise(där k-strimmor syns) och sjunkning samt intaxning till gate. Det kan ju vem som helst se och konstatera att så inte är fallet.

    Alltså, det finns inga sk chems i bränslet. Motorerna skulle heller inte kunna fungera med över 50% annat än bränsle vid förbränning. De skulle stanna då.

    Som ni (utom Gudasänd då) kan förstå så kan man inte gömma så här stora mängder som skulle krävas alls. Det finns inga ställen att gömma det på ombord. Vi piloter skulle också veta om det direkt.

    Vore kul att se om Gudasänd ens bryr sig om att läsa detta.

    Rätt enkelt. Tänk också på att k-strimmor finns efter alla jetplan av och till över hela världen. Alla länder och alla piloter som flyger dessa plan samt de som tankar, tekniker/mekaniker/konstruktörer skulle alla vara medvetna om att det pågick.

    Tänk EU, USA, Ryssar, Kineser, Iranier, Israeler, alla samsas om chemtrails, dessa som knappast kan samsas om något alls.

    Det vore sensationellt.

  • kivirush

    Såg också att den mängden aluminium de påstår att bränslet skulle innehålla x antal flyg som skapar k-strimmor runt om i världen skulle uppnå ungefär 1/5 av all aluminium som produceras i Världen.


    Säger lite vad jag vill.
  • ulfsas
    kivirush skrev 2014-12-01 12:11:37 följande:
    Såg också att den mängden aluminium de påstår att bränslet skulle innehålla x antal flyg som skapar k-strimmor runt om i världen skulle uppnå ungefär 1/5 av all aluminium som produceras i Världen.
    Ja, så går det när man inte har koppling till verkligheten samt uttalar sig i ämnen som man inte har ens en basal kunskap om.
    Jag uttalar mig inte om hur läkare sköter sitt job för där har jag inte den kompetens som jag har här och som t.ex Gudasänd saknar i det mesta. Kopiera länkar är han dock en fena på.

    Nu när vi kör tester med frityrolja som flygbränsle så följs det upp mycket noga och då är det ett bränsle som inblandas till viss procent.
    För att chems skulle ha fumlat så behövs det tonvis med chems utöver bränslet. Hur skulle våra motorer kunna fungera då?
    Därtill hoppar chemsutsläppen mellan motorer och utsläpp från tunnor via vingarna. En salig röra när de blir pressade och då flyttar chemsen till något annat ställe eller så blir det helthemlga plan.

    Enl Gudasänd så kan inte en modern jetmotor ens ge några strimmor. Märkligt för jag gör dem själv utan chems av och till. Om jag ligger och flyger under en kollega i ett plan som jag själv flyger t.ex när jag flyger till Luleå och de andra till Sundsvall, Umeå eller Skellefteå så kan vi ligga rätt nära som på ett pärlband fast på olika höjd. Man kan då studera dessa strimmor på rätt nära håll.
    Jo, Gudasänd dessa strimmor finns och de har som vanligt noll att göra med chems.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-30 19:25:52 följande:
    "The report was picked up from a local news story and was withdrawn as soon as it emerged that the building had not fallen.""
    .
    Efterhandskonstruktion!
    .
    Om hittepåt hade varit minsta trovärdigt så hade man namngett varifrån den påstådda nyheten härstammade ifrån...
    .
    Nej, vi ger inte mycket för er konspirationsteori kring 9/11... :boxing::boxing::boxing:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-01 18:10:54 följande:

    .

    Efterhandskonstruktion!

    .

    Om hittepåt hade varit minsta trovärdigt så hade man namngett varifrån den påstådda nyheten härstammade ifrån...

    .

    Nej, vi ger inte mycket för er konspirationsteori kring 9/11...


    Lika lite som vi ger för dig och dina fjantiga chemtrolls.
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-30 20:28:51 följande:

    Gudasänd verkar ha svårt att förstå att en jetmotor producerar en stor mängd vattenånga. Denna ånga blir då till is=k-strimma om det är kallt vilket det alltid är på 10000m höjd. Strimman försvinner sedan fortare ju torrare det är i luften omkring. att detta skall vara så svårt att förstå


    .
    Chemtrailplan som chemtrailar i den torra öknen i Phoenix på sommaren. Kondensstrimmor kan endast bildas i en temperatur på minst 40 minusgrader och i luftfuktighet på minst 60 %, vilket obestridligt bevisar chemtrailsbesprutning:
    .



    .

    :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    .

    Flygplan med strimmor efter sig, trots endast 20 % luftfuktighet, vilket obestridligt bevisar chemtrailsbesprutning:
    .



    .

    :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:


  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-12-01 11:16:33 följande:

    En annan tokighet är att om chems var blandat i bränslet. Varför syns det som chemtrail bara på samma höjd som k-strimman kan synas?


    .
    Chemtrailplan som chemtrailar bokstaven K på himlen, 0.52-1.27, medan chemtrailsen slås på och av:
    .



    .
    Game over!  :boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    .

    Att det verkligen ÄR chemtrailplan, bekräftas även vid 1.56-2.04, där vi ser typiska chemtrailmoln från planets tidigare chemtrailande, som karakteristiskt breddats ut (nanopartiklar), och som senare täcker hela himlen.
    .
    Vanliga kondensstrimmor från motorerna är uteslutet, eftersom piloten då skulle tvingas slå dem på och av dem under skrivandet.
    .
    Dessutom sker det på alldeles för låg höjd för att k-strimmor överhuvudtaget ska kunna bildas !!!
    .
    Det kan inte heller vara simpel rök från propellerplan, eftersom en text skriven med rök omöjligt kan kvardröja intakt på himlen i timtal!
    .
    Pausa vid 1:28, så ser du något väldigt avslöjande. De första två strecken av K:et som jetplanet chemtrailat, har hunnit bredda sig 10 gånger bredare än det sista strecket. Varför? Jo, för att det är så chemtrails med nanopartiklar uppför sig. Så här ser normal skywriting med rök från propellerplan ut, där texten bleknar omgående, och breddas inte heller som chemtrails:
    .



    .

    :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-01 18:19:42 följande:

    .

    Chemtrailplan som chemtrailar i den torra öknen i Phoenix på sommaren. Kondensstrimmor kan endast bildas i en temperatur på minst 40 minusgrader och i luftfuktighet på minst 60 %, vilket obestridligt bevisar chemtrailsbesprutning:

    .





    .

    .

    Flygplan med strimmor efter sig, trots endast 20 % luftfuktighet, vilket obestridligt bevisar chemtrailsbesprutning:

    .





    .


    Dubbelsuck. Du fattar inte ens att det blir kallare ju högre upp i atmosfären man kommer. På 10.000m höjd är det inte varmt. Oavsett om man befinner sig ovanför en öken.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-01 18:27:55 följande:

    .

    Chemtrailplan som chemtrailar bokstaven K på himlen, 0.52-1.27, medan chemtrailsen slås på och av:

    .





    .

    Game over! 

    .

    Att det verkligen ÄR chemtrailplan, bekräftas även vid 1.56-2.04, där vi ser typiska chemtrailmoln från planets tidigare chemtrailande, som karakteristiskt breddats ut (nanopartiklar), och som senare täcker hela himlen.

    .

    Vanliga kondensstrimmor från motorerna är uteslutet, eftersom piloten då skulle tvingas slå dem på och av dem under skrivandet.

    .

    Dessutom sker det på alldeles för låg höjd för att k-strimmor överhuvudtaget ska kunna bildas !!!

    .

    Det kan inte heller vara simpel rök från propellerplan, eftersom en text skriven med rök omöjligt kan kvardröja intakt på himlen i timtal!

    .

    Pausa vid 1:28, så ser du något väldigt avslöjande. De första två strecken av K:et som jetplanet chemtrailat, har hunnit bredda sig 10 gånger bredare än det sista strecket. Varför? Jo, för att det är så chemtrails med nanopartiklar uppför sig. Så här ser normal skywriting med rök från propellerplan ut, där texten bleknar omgående, och breddas inte heller som chemtrails:

    .





    .


    Suck, gå ut grundskolan innan du postar skit.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-12-01 12:11:37 följande:

    Såg också att den mängden aluminium de påstår att bränslet skulle innehålla x antal flyg som skapar k-strimmor runt om i världen skulle uppnå ungefär 1/5 av all aluminium som produceras i Världen.


    .
    Går dessa enligt dig via bränsletanken? :w000t::w000t::w000t::w000t::w000t:
    .










Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!