• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • jlhm
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:38:50 följande:
    .
    Jlhm, du vet mycket väl att det var Nerfherder jag svarade och inte larwain, det var nämligen "han" som grinade när det var dig jag anmält!
    .
    Sen att "ni" skriver var sitt inlägg här två minuter efter varann, tror du inte det förstärker folks misstankar?
    .
    SLUTA TROLLA !!! :rant:
    Jag bryr mig inte om vem du svarar.
    Nog vet jag att du anmälde mig men inget hände eftersom även FL börjar se att du anklagar folk helt vettlöst utan minsta bevis.

• jlhm
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:54:04 följande:
    .
    Familjeliv är inte emot yttrandefriheten, som ni på Flashback är! :boxing:
    .
    Ni tillåter 1000 hasch-trådar, samtidigt som ni raderade den sista kvarvarande tråden om den heliga Geocentrismen!
    Du är för rolig, varför skriver du Ni eftersom jag har aldrig haft eller har ett FB konto.

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 18:35:34 följande:
    Han lyckades få mig avstängd en kort stund, men jag mailade och förklarade vad som hade hänt. Som väntat så försökte han köra med falska citat och då blev han själv avstängd i en .vecka.
    .
    Varför pratar du med dig själv?
    :whoco5::whoco5::whoco5:
    .

Sedan, hur kommer det sig att du vägrar ge ett seriöst svar på detta?
    .

.

Vad är det som gör att du inte vill ta i detta med tång ens?
    .
    Låt höra... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:59:00 följande:
    .
    Varför pratar du med dig själv? :whoco5::whoco5::whoco5:
    .

Sedan, hur kommer det sig att du vägrar ge ett seriöst svar på detta?
    .

.

Vad är det som gör att du inte vill ta i detta med tång ens?
    .
    Låt höra... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Du Lilla gubben, jag har gett dig ett seriöst svar på den frågan. Minst lika seriöst som resten av ditt snick snack i den här tråden. Om du inte accepterar det, då är det DITT problem.
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 18:59:45 följande:

Igen då, GudaFjanten:

">

Kolla kolla, contrails redan 1968!!!! Hur ska du bortförklara detta???

.
    Ge oss sekundangivelse var du ser chemtrailsen, tack!
    .
    Sedan så har vi ju redan berättat för dig, att det var vääldigt sporadiskt med chemtrailandet pre-1997, vilket bevisas av att av alla de tusentals filmer som gjorts pre-1997, så klarar du inte av att hitta mer än någon enstaka film med något enstaka chemtrail, vilket ju bevisar det jag hela tiden säger (du vet givetvis att jag har rätt, men du måste ju göra ditt jobb, den desinformatör du är), att chemtrailandet var ytterst sällsynt pre-1997!
    .
    Okej? :yes::yes::yes::yes::yes:

• lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:38:50 följande:
    .
    Jlhm, du vet mycket väl att det var Nerfherder jag svarade och inte larwain, det var nämligen "han" som grinade när det var dig jag anmält!
    .
    Sen att "ni" skriver var sitt inlägg här två minuter efter varann, tror du inte det förstärker folks misstankar?
    .
    SLUTA TROLLA !!! ></div></body>

FOLKS? Om du nu inte är flera personer själv, så är det bara en person som har återkommande misstankar om att flera skapar konton för att skriva BARA i den här tråden.   

Tyvärr är jag säker på att det bara är ett problem som ligger hos dig.

Det är återkommande vid de maniska topparna. Inget illa menat. Bara en reflektion! 

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 19:01:03 följande:
    Jag har gett dig ett seriöst svar på den frågan...
    .
    Du sa att jag gått upp i rök här, när jag efterfrågar dig var strimman kommer ifrån och varför:
    .

.

Varför klarar du inte av att ge ett seriöst svar på detta?
    .
    Varför strutsar du? Cool

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:09:26 följande:
    .
    Ge oss sekundangivelse var du ser chemtrailsen, tack!
    .
    Sedan så har vi ju redan berättat för dig, att det var vääldigt sporadiskt med chemtrailandet pre-1997, vilket bevisas av att av alla de tusentals filmer som gjorts pre-1997, så klarar du inte av att hitta mer än någon enstaka film med något enstaka chemtrail, vilket ju bevisar det jag hela tiden säger (du vet givetvis att jag har rätt, men du måste ju göra ditt jobb, den desinformatör du är), att chemtrailandet var ytterst sällsynt pre-1997!
    .
    Okej? :yes::yes::yes::yes::yes:
    Ah desinformatör! Det gamla tricket när inget annat funkar! Enstaka filmer, hahaha du är fööööör rolig. Det märks att du inte vet vad du snackar om då du hela tiden anklagar folk för än det ena, än det andra. 
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:12:40 följande:
    .
    Du sa att jag gått upp i rök här, när jag efterfrågar dig var strimman kommer ifrån och varför:
    .

.

Varför klarar du inte av att ge ett seriöst svar på detta?
    .
    Varför strutsar du? Cool
    Det är ett moln. Du vet såna där vita fluffar som man ser på himlen på sommaren. Ett sånt. Men jag kanske ska ta och ta hela den naturvetenskapliga förklaringen på vad ett moln är, så att du fattar en gång för allla!!!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!