• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-04 13:19:49 följande:
    Varför ska jag svara på det?
    .
    Intressant... en fråga till som du vägrar att svara på...
    .
    Hur det kommer sig att det i huvudsak är i NATO-länder som denna Chemtrail-besprutning pågår? :boxing::boxing::boxing:
    .

Eller menar du att din kondens har en tendens att lättare uppstå i NATO-länder?
    .
    :lol::lol::lol::whoco5::lol::lol::lol:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-04 13:26:37 följande:

.

Intressant... en fråga till som du vägrar att svara på...

.

Hur det kommer sig att det i huvudsak är i NATO-länder som denna Chemtrail-besprutning pågår?

.

Eller menar du att din kondens har en tendens att lättare uppstå i NATO-länder?

.

Intressantast är nog att du vägrar ge bevis på att jag skulle sitta här24/7.
  • Perplex
    Gudasänd skrev 2014-12-04 13:22:38 följande:
    .
    I #1512 så påstod du exakt det, att militärplanen orsakat att himlen är full med moln, enligt dig "kondensmoln", trots att du mycket väl vet att när väderlekstjänsten säger att det blir molnfritt och soligt, så ska inte flygplan kunna skapa en molntäckt himmel med din kondens! :no::no::no::no::no:

I inlägg 1512 skrev jag detta

"Moln. Flygplan på höga höjder.
    Menar du att alla passagerarplan som flyger på 10km höjd har med sig tankar med kemikalier de släpper ut? Även över öppet hav?"

Vart exakt får du in militärplan i det där?

• Perplex

Förövrigt har kondensmoln inget med existerande moln att göra, det har med vattenånga och temperaturer att göra och flygplans motorer tenderar att vara lite varmare än luften runt dom och på höga höjder finns förutsättningarna för att det ska bli kondensdimma av det hela.

• Meh01
    Gudasänd skrev 2014-12-04 11:50:43 följande:
    .
    1. Vad pratar du om för papper, vem har ens tagit upp det?

2. Du tvärvänder nu, och anser att det pågår mind-controlling?
    Inte över våra hus såklart, det har jag aldrig påstått. Men som någon annan beskrev i tråden så besprutas ditt hus kraftigt. Papperspåsar på huvudet hjälper inte då, du behöver aluminium.
  • jlhm
    Meh01 skrev 2014-12-04 14:24:23 följande:
    Inte över våra hus såklart, det har jag aldrig påstått. Men som någon annan beskrev i tråden så besprutas ditt hus kraftigt. Papperspåsar på huvudet hjälper inte då, du behöver aluminium.
    i GS fall så hjälper inte aluminium heller då det redan har gått för långt.
  • Gudasänd
    Perplex skrev 2014-12-04 14:06:54 följande:

Vart exakt får du in militärplan i det där?

.
    Så du förnekar att detta skulle vara frågan om militärplan?
    .

.

På vilka grunder?

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-04 13:31:35 följande:
    Intressantast är nog att du vägrar ge bevis på att jag skulle sitta här24/7.
    .
    Beviset är att det alltsomoftast bara är frågan om minuter efter jag postat nåt här, som du känner dig tvingad att gripa in och försöka förneka det hela...
    .
      :lol::lol::boxing::boxing::lol::lol:

• Gudasänd
    Perplex skrev 2014-12-04 14:08:14 följande:

Förövrigt har kondensmoln inget med existerande moln att göra, det har med vattenånga och temperaturer att göra och flygplans motorer tenderar att vara lite varmare än luften runt dom och på höga höjder finns förutsättningarna för att det ska bli kondensdimma av det hela.

.
    Flygplan med strimmor efter sig, trots endast 20 % luftfuktighet, vilket obestridligt bevisar chemtrailsbesprutning:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

• Gudasänd
    Meh01 skrev 2014-12-04 14:24:23 följande:
    .
    Var befinner sig mitt hus?

Aluminium?

Menar du sånt man köper på ICA?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!