• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:09:26 följande:
    .
    Ge oss sekundangivelse var du ser chemtrailsen, tack!
    .
    Sedan så har vi ju redan berättat för dig, att det var vääldigt sporadiskt med chemtrailandet pre-1997, vilket bevisas av att av alla de tusentals filmer som gjorts pre-1997, så klarar du inte av att hitta mer än någon enstaka film med något enstaka chemtrail, vilket ju bevisar det jag hela tiden säger (du vet givetvis att jag har rätt, men du måste ju göra ditt jobb, den desinformatör du är), att chemtrailandet var ytterst sällsynt pre-1997!
    .
    Okej?

Här finns lite äldre klipp (Om från WW2 duger):

• Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-12-03 19:12:38 följande:

FOLKS? Om du nu inte är flera personer själv, så är det bara en person som har återkommande misstankar om att flera skapar konton för att skriva BARA i den här tråden.   

Tyvärr är jag säker på att det bara är ett problem som ligger hos dig.

Det är återkommande vid de maniska topparna. Inget illa menat. Bara en reflektion! 

.
    Kan du svara mig på frågan, varför desinformatörer känner ett behov av att köra med flera konton, om inte för att ge folk illusionen av att det är många som misstror Chemtrails? :boxing:
    .

Chemtrail-attack över Kalifornien, så hela himlen täcks av chemtrailsgenererade disiga slöjmoln:
    .

.

VAD HAR DU ATT SÄGA OM DENNA VIDEO ??? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

SE DEN OCH ÅTERKOM SEDAN...
  • Nerfherder
    Gudasänd är desperat, alla blir anklagade till höger och vänster. Konstigt att inte jag anklagade hans enda följare för att vara multikonto till Gudasänd...
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 19:16:24 följande:
    Det är ett moln.
    Hur kommer det sig att det hamnade där efter chem-explosionen från militärplanet du såg och hörde? :boxing::boxing::boxing:
    .

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:21:12 följande:
    Hur kommer det sig att det hamnade där efter chem-explosionen från militärplanet du såg och hörde? :boxing::boxing::boxing:
    .
    Du ser i syne.
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 19:23:59 följande:
    Och här, 1947

.
    Brittiska regeringen medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk och kemisk krigföring via chemtrails:
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:41:47 följande:
    .
    Brittiska regeringen medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk och kemisk krigföring via chemtrails:
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    Visst, jag kan också lägga upp en youtube video med text utan några som helst hänvisningar. Det blir inte bevis för den saken. 
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 19:22:22 följande:
    Du ser i syne.
    .
    Mina damer och herrar, att Nerfherder här blånekar att strimman uppkommer efter militärplanets chembombande, bevisar nu en gång för alla att han inget annat är än en trollande desinformatör!!!
    .
    Att Nerfherder ljuger värre än en häst travar, kan ni alla se här, 1.05-1.10 då en chembomb detonerar, som sedan kvardröjer som ett chemtrail på himlen:
    .

.

Nerfherder, vad får du ut av ditt blånekande och råljugande, förutom en massa dålig karma?  :whistle::whistle::whistle:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!