• Anonym (Fia)

    Har ni haft en sex med någon granne?

    Berätta!!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • EmmaU79
    Anonym (Kommer inte att ske) skrev 2024-06-27 00:18:48 följande:

    Nej. Det vore inte särskilt smart. Har bara sex med en seriös partner. 


    Vet ju inte huruvida han är seriös eller inte, men skadan är ju på ett sätt redan skedd.

    även om grannbiten, ålderskillnaden och den polemik som kan uppstå om han skulle träffa någon är en faktor så är det helt ärligt den bästa kuk jag haft i mig och att veta att den finns på andra sidan väggen känns för bra att tacka nej till.

    Har dock ingen aning om vad han känner och skulle han träffa en tjej som kommer över eller ännu värre, flyttar in.
  • Anonym (Kommer inte att ske)
    EmmaU79 skrev 2024-06-27 00:26:03 följande:
    Vet ju inte huruvida han är seriös eller inte, men skadan är ju på ett sätt redan skedd.

    även om grannbiten, ålderskillnaden och den polemik som kan uppstå om han skulle träffa någon är en faktor så är det helt ärligt den bästa kuk jag haft i mig och att veta att den finns på andra sidan väggen känns för bra att tacka nej till.

    Har dock ingen aning om vad han känner och skulle han träffa en tjej som kommer över eller ännu värre, flyttar in.
    Tror inte på din historia. Dålig sexberättelse. 

    Men igen då, jag tror inte att kvinnor generellt har sex med sina grannar. Det låter mer som en fantasi män har. De tänker lite längre än så, kvinnor alltså. Kan uppstå awkwardness deluxe om det tar slut. 
  • EmmaU79
    Anonym (Kommer inte att ske) skrev 2024-06-27 00:30:08 följande:
    Tror inte på din historia. Dålig sexberättelse. 

    Men igen då, jag tror inte att kvinnor generellt har sex med sina grannar. Det låter mer som en fantasi män har. De tänker lite längre än så, kvinnor alltså. Kan uppstå awkwardness deluxe om det tar slut. 
    Skrec här för att få råd över hur jag ska gå vidare.

    Inte för att bli ifrågasatt gällande äktheten i situationen, även om det är helt okej, det är ett sånt forum.

    men för er som faktiskt kan sätta er in i situationen, vad gör jag?

    han är som sagt mycket yngre och även om vi hade fantastiskt sex så blir det en jobbig situation om vi vill olika saker iom att vi bor vägg i vägg.

    Jag är 45 och har gett upp barndrömmar, vill bara ha bra sex med en man som uppskattar min kropp och det gör han sannerligen
  • Anonym (Granne)

    Jag och min sambo hade sex med våra grannar en  kväll. Vi var fulla och stämningen var på topp  och allt bara hände som det hände. Bra var det iallafall. 

  • Anonym (2016)
    EmmaU79 skrev 2024-06-27 00:52:31 följande:
    Skrec här för att få råd över hur jag ska gå vidare.

    Inte för att bli ifrågasatt gällande äktheten i situationen, även om det är helt okej, det är ett sånt forum.

    men för er som faktiskt kan sätta er in i situationen, vad gör jag?

    han är som sagt mycket yngre och även om vi hade fantastiskt sex så blir det en jobbig situation om vi vill olika saker iom att vi bor vägg i vägg.

    Jag är 45 och har gett upp barndrömmar, vill bara ha bra sex med en man som uppskattar min kropp och det gör han sannerligen
    Jag hade nog försökt hålla med borta. Kan bli väldigt jobbigt med tiden...
    Vad var det som gjorde det så bra? Varför är hans kuk den bästa?
    Försök hitta någon annan som kan ge dig samma istället...som bor lite längre bort.
  • Anonym (Swinger)

    Har haft sex med två grannar, träffade en granne på en swingersklubb, känndes först lite märkligt men efter lite trevligt samtal i bastun konstaterade att vi var där av samma anledning så det ena ledde till det andra och det var rätt praktiskt att kunna samåka till klubben.
     Träffade en annan granne när jag en måndag satt med ett glas vin på altanen. Slutade med att jag bjöd in henne på ett glas vilket slutade i sängen. Trevliga möten som blev lite av en måndagsrutin. Mycket praktiskt med gifta kvinnor som har män som veckopendlat.

  • Anonym (bonka)

    Cykelförrådet tisdagar kl 17 är det ormgrop 

  • morozko

    I 16 år hade sex med grannarna - de är två bröder. Första gången glömt jag nycklar och min mamma hade inte varit hemma, jag väntade henne på trappan nästan till midnatt. Sen min granne (yngste bror), bjud mig att natta hos han. 
    Nästa gång träffade jag den äldsta bror och han började ragga mig direkt. Vi tåg en kort promenad och sen kommer till honom att övernatta. 
    Jag är nöjd med den äventyr. 

  • Anonym (Iris)

    Har haft sex med min granne då och då sen jag var 15. Ibland väldigt ofta och ibland mer sällan. Idag är jag 25 (han är 44) så vi ska fira 10 år som KK i augusti. Nu mera är han bara mina föräldrars granne. 

  • Anonym (The)

    Japp har knullat min granne 😀 blev väl 5gånger så nästan kk relation 

    men vi kände att tiden pusslandet tog på krafterna 
    båda gifta och våra barn är bästa vänner 😉
    Så detta är lagt på is, men skulle vi vara hemma själva 
    typ fru och barn är borta och hennes man å barn är borta så kan vi nog hamna i sängen 😀
    De kommer när de kommer inget jag väntar på om vi säger så.
    vi båda är mellan 36-43

  • Melerad ögonfärg

    Blev av med svendomen med en granne. Vi hade flyttat in i ett nybyggt område och jag hade spanat in granntjejen. Hon spelade lite svår men va nog sugen från första stund. Första kvällen blev vi avbrutna och hon va lite cool och bad mig komma förbi på morgonen. Jag var där i svinottan och flög ner i hennes säng. Vår dans där å då går nog inte att beskriva som bra, men jag var i sjunde himlen. Hon var ett år äldre än mig och jag hade just gått ut åttan. Jag var inte hennes första, vilket bidrog till att hon va väldigt cool. Vi fick ihop det en gång till den där sommaren sen flyttade hon, resten av familjen blev kvar. Oklart vart hon drog.

Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?