• Anonym (Fia)

Har ni haft en sex med någon granne?

Berätta!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Prioritaire) skrev 2021-06-12 11:11:10 följande:

Skulle du våga ligga med grannen om du har hört henne ha skönt med andra män?

Ja, iaf, med den unga sexiga hunken som bor under mig. Jag hör henne ha det så skönt så skönt, och jag smeker mig själv och fantaserar.  

Jag har skickat honom lite "flirtiga" blickar då och då, så jag hoppas på att förföra honom en dag.
  • Anonym (Per)

Japp! Har haft en hel del sex med grannens 18-åriga dotter. Ibland smyger hon in till mig på nätterna och vi har galet bra sex. Grannen har ibland påpekat att det hörs.... Vad han inte vet är att det är dottern jag har sex med. Han tror att det är något "hemsläp".

• Anonym (Engelska)

Flyttat till Sverige för några år sen. Nytt jobb och var bara här för att jobba. Jobb, äta och sova.
    Det känns väldig konstigt, och jag ÄR en social man.
    Under en tid lärde jag en granna i samma trapphus att känna, och klart en middag en kväll.
    Väldig rolig och bra kemi.
    Ja liten vin, djupa samtal. Gick tillsammans hem. Tack för en härlig kväll, och hon gick till hennas lägenhet och jag till min.
    Jag tog en dusch och märkta att, kanske.
    Gick ner, knackade på dörren. 

wow där kom hon ut. Härliga sexiga kläder. 

Tänkte på om du kanske kom igen.. Ingen prat, ingen konstigheter.
    Stängda dörrar, Av med kläderna och första sex redan innan sovrummet.
    Mer hända, och en HÄRLIG natt. Trött dagen efter. 

Det första och endaste gång.
    Sexet var i top 10 

• PorterPelle

Vi har parmiddag med sex med grannarna några hus bort några gånger om året sedan några år tillbaka. Det fungerar utmärkt. Vi grillar och äter gott och avslutar med skön sex. Ibland har vi åkt till swingersklubb tillsammans. Väldigt god grannsämja kan jag säga :)

• JohanJOLO

En rolig fråga! Skrattande

Javisst har jag haft sex med grannar.....  Nästan så man tittar bakåt kan betrakta det som nån slags fetish?!
    Första gången var jag bara 15 år. Grannen var min storasysters kompis och väldigt coola tjejen som stod i baren på stans bästa discotek. Hon kom hem full en natt och hade inga nycklar, varpå hon började ringa på hos oss. Jag var ensam hemma och erbjöd henne att sova i syrrans säng. Hon la sig istället på soffan i vardagsrummet. Efter en halvtimme hörde jag min dörr öppnas och jag kände en naken tjejkropp intill mig.. "har du varit med en tjej nån gång Johan?" Det hade jag. Men inte med en supersexig 19-åring!!

Det roligaste grannligget var nog ändå grannen som ville dejta seriöst men inte var min typ.. Motvilligt gick jag ändå över på middag en kväll, bara för att upptäcka att hennes dotter hårdflörtade med mig!! 
    En vecka senare låg hon naken inne hos mig medan mamman storhandlade. Sen var vi älskare i mer än 5 år, av och till! 
    Hon var bara 17 när vi började och jag 40!

Men jösses. Jag har legat med styrelseordförande i vår BRF, under samma period som ovan. Hon var 70 och yogainstruktör. Barnlös kvinna med en kropp som en tonårsflicka nästan! 

Roligt ämne som sagt. :) Jag har en till, men det får räcka såhär!

• Anonym (Hin håle)

Ja för 5 år sedan hade jag regelbundet sex med min då 18 åriga granne. Mysigt och helt underbart. 

• Sk007

När jag bodde i lägenhet knullade jag flera grannar. Allt från en tonårsdotter till en 25 år äldre hemmafru.

Sedan jag skaffade hus har jag i perioder haft inneboende och knullat flera av dem. 

• Anonym (Självklart)

Det har nog de flesta. Inte sin egen kanske men någon annans granne. 

• Anonym (Grannen)

Har precis varit inne hos vår granne. Hon behövde lite hjälp. Med lite saker och frågade om jag kunde hjälpa henne. Hon är 70 och ser riktigt fin ut. Det slutade med att jag spände på henne på köksbordet och slickade henne med. Hon kom i en härlig orgasm. Och jag kom härligt skönt i henne. Sen säg hon min kuk rent. Min granne är riktigt skön kvinna. Bättre än frugan som inte vill knulla lr suga kuk.

• Anonym (En av många andra)
    Anonym (Grannen) skrev 2023-05-27 12:05:53 följande:

Har precis varit inne hos vår granne. Hon behövde lite hjälp. Med lite saker och frågade om jag kunde hjälpa henne. Hon är 70 och ser riktigt fin ut. Det slutade med att jag spände på henne på köksbordet och slickade henne med. Hon kom i en härlig orgasm. Och jag kom härligt skönt i henne. Sen säg hon min kuk rent. Min granne är riktigt skön kvinna. Bättre än frugan som inte vill knulla lr suga kuk.

Låter mysigt 
    Om du hittar på så ger du oss i alla fall en nice fantasi
Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?