Har ni haft en sex med någon granne?
Berätta!!
Berätta!!
Nej jag har aldrig nappat på mina grannars lära känna grejer. VarKen desperat eller nyfiken på nätverkande med nån i dörren intill. De stora fiskarna simmar inte där. Räcker med hälsa artigt och brittiskt prata om väder och vind. Punkt där. Vem vill ligga med sin granne? Låter mest som en dålig intrig på en sunkig porr sajt. Stil framför allt.
När jag var i tonåren hade jag sex med två av grannens döttrar inte samtidigt. Lite senare grannfrun, första gången bakifrån i tvättstugan hon stödde mot tvättstället. Vi fortsatte några månader ofta hemma hos mig så hennes tonårs inte skulle få veta. Men hon förstod lite iallafall det är bra att du börjat pippa igen mamma du blir gladare då. Detta var rätte längesedan tog slut hon träffade en man som hon gifte sig med tillslut. Hon blev aldrig gravid med mig vi talade aldrig om det, när hon gifte sig var hon femtioår så någon mer unge för henne blir det inte.
Det har nog de flesta. Inte sin egen kanske men någon annans granne.
Många gånger
en tid hade jag en granne vars sovrum låg vägg i vägg med mitt sovrum, vi hade en överenskommelse om att knackade man tre gånger och fick motsvarande tillbaka så betydde det att det Var bara att komma över, ett kort sms bara med ? dörren olåst? morgonrocken på och ståkuk redan i hallen :p
ibland en kaffe som ofta slutade med att jag reste mig upp och bara tryckte in kuken i munnen på henne.
slutade när jag köpte ett litet hus och flyttade, hon kom och hälsade på ett par gånger sen ebbade det ut, men gott minne
Tyvärr inte, men har ca 10 grannar jag skulle vilja ligga med.
Nej tack. Dålig idé då jag inte vill bo nära en person som ev. sårar mig utan att jag kan distansera mig från hen efteråt. Riktigt opraktiskt att göra så.
Nej tack. Dålig idé då jag inte vill bo nära en person som ev. sårar mig utan att jag kan distansera mig från hen efteråt. Riktigt opraktiskt att göra så.