• Anonym (Fia)

Har ni haft en sex med någon granne?

Berätta!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • Anonym (Klug)
    Anonym (Klug) skrev 2023-10-03 09:18:02 följande:
    Ingen har legat med så många som de som finns här på FL. Jag själv hade fullt upp i helgen med ett cheerleader-lag, alla var 19 år.
    Jag bodde i huvudstaden på 1998-2000 och jag har legat med flera kändisar man sett på Bingolotto och Allsång på Skansen.
  • Anonym (North)

Rolig tråd men nej inte legat med någon granne. 

• Patrix

:D Jag har bara legat med en som har legat med kändisar :D Nästan buksvåger med Mick Jagger! (Han ville men hon ville inte)
    + att jag haft en jobbarkompis som legat med en av tjejerna i Baccara på 70-talet😂 Han är pensionär nu

• Anonym (Klug)
    Patrix skrev 2023-10-03 09:43:30 följande:

:D Jag har bara legat med en som har legat med kändisar :D Nästan buksvåger med Mick Jagger! (Han ville men hon ville inte)
    + att jag haft en jobbarkompis som legat med en av tjejerna i Baccara på 70-talet😂 Han är pensionär nu

När jag bodde i Miami 2006 så var det flera världskändisar som bodde på hotellet mittemot. Jag låg med alla.
  • Amadeus2

När jag var 15-16år hade en av mina klasskamrater en granne som var hemmafru. Vi kunde komma tre eller fyra personer och hon tog hand om oss vi fick femminuter var. Det hon gjorde var att runka och suga oss. Hon var väl i femtioårsåldern såg aldrig hennes slida men ofta hennes bara bröst. Detta var väl något som hon gillade att få oss hårda och även spruta ibland, även om det inte komme så mycket från alla när vi var så unga. Det var aldrig något samlag men ett handjobb. 

• Anonym (Klug)

När jag fyllde 13 och blev könsmogen så spred sig ryktet på skolan och alla kvinnliga lärare ville undervisa mig.

• Anonym (Flera)

Med flera grannar samtidigt. Vi avslutar alltid de gemensamma städdagarna i radhusområdet med orgie i lekparken. 

• Anonym (Klug)
    Anonym (Flera) skrev 2023-10-04 15:00:25 följande:

Med flera grannar samtidigt. Vi avslutar alltid de gemensamma städdagarna i radhusområdet med orgie i lekparken. 

Ja, vi hade också orgier där jag bodde när jag var 16-17 år. Jag lärde känna många grannar då.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kommer inte att ske)

Nej. Det vore inte särskilt smart. Har bara sex med en seriös partner. 

Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?