• Anonym (Fia)

Har ni haft en sex med någon granne?

Berätta!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Jenny) skrev 2014-07-19 14:11:52 följande:
    Jag hyrde ut min lägenhet i andra hand ett tag och då hade jag sex med killen som hyrde en gång när jag skulle hämta post. Räknas det?

Haha hämta post= sex. Det räknas tycker jag:))
  • Sambokille34

Jag hyrde ut min lägenhet i andra hand ett tag och då hade jag sex med killen som hyrde en gång när jag skulle hämta post. Räknas det?

Absolut:) låter super gött:)
  • skruff

Var han tvungen att betala hyra ändå? ;)
  • Kereza

Klassiker; träffade honom i tvättstugan och hade INTE sex där, däremot var vi KK i två efter det. 

• Anonym (Nope)
    Anonym (Nope) skrev 2014-07-19 13:35:14 följande:
    Men jag önskar att jag haft det med min förra granne. Jag hörde honom ha sex en gång ( med sin dåvarande tjej, det är slut nu) Han lät sådär gött som man ska låta när man har sex. Kunde likagärna haft det eftersom min sambo ändå var otrogen. Skit:(

Nu har jag flyttat och ytterligare en snygg granne! O hur ska man göra för att komma i kontakt med honom då, utan att det blir pinsamt?:))
  • Anonym (Kyrkoledare)

För några år sedan knackade det på dörren mitt i natten. Det var min granne våningen under. Hon sade sig känna sig ensam och bad att få sova hos mig. Ja visst, sade jag, varpå hon mjukt smög in och lade sig i min säng. Jag kunde inte stå emot köttets lustar, tyvärr...

• Anonym (Nope)
    Anonym (Kyrkoledare) skrev 2014-07-26 15:52:40 följande:
    För några år sedan knackade det på dörren mitt i natten. Det var min granne våningen under. Hon sade sig känna sig ensam och bad att få sova hos mig. Ja visst, sade jag, varpå hon mjukt smög in och lade sig i min säng. Jag kunde inte stå emot köttets lustar, tyvärr...

Say what??
  • Anonym (missa)
    Anonym (Fia) skrev 2014-07-18 23:07:13 följande:

Berätta!!

Jag träffade en granne utanför porten en gång och vi började prata om allt möjligt, till slut kom vi in på filmer och bestämde oss för att se på film nån kväll.

Några veckor senare gick jag ner till henne och bjöd upp henne för att se på en film och det slutade med att vi låg i sängen och hade sex. :)

Det var en spännande upplevelse.
  • knivskrik

Ja, jag hade sex med en kille som bodde i samma studentkorridor som mig. Den killen är numera min sambo :)

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?