• Anonym (Fia)

Har ni haft en sex med någon granne?

Berätta!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • jtwins

Med min granne i huset alldeles bredvid. Detta var när jag bodde hos min pappa så brukade jag smyga in till hans hus och mysa lite. Till en början var det för att göra minen pojkvän svartsjuk men sedan blev det som en vana, en rätt bra en faktiskt Oskyldig

• Dickie Simpkins

Jag vill be om ursäkt. Mitt dåliga minne gjorde att jag sabbade enkäten. Svarade "aldrig", men jag har knullat en granntjej ganska många gånger. Det började med att hon dansade upp framför mig och sa "hej grannen" lite flörtigt. Vi knullade den natten hos henne. Sedan sågs vi säkert 7-8 gånger till under några år. 

• Anonym (Prioritaire)

Skulle du våga ligga med grannen om du har hört henne ha skönt med andra män?

• Anonym (Knas)

Ja det har jag haft. Hon bodde vägg i vägg med mig. Blev inte bra alls och lärdomen blir: skit inte där du äter!

• Anonym (Tre0)

Ja men bodde ju i lägenhet (4 på varje våningsplan) en gång. Jag var singel, en kvinna hade en man som jobbade borta under längre perioder och i två av lägenheterna bodde par. Ofta smög hon över till mig och vi var väl lite högljudda ibland, vilka av lägenheterna tror ni fick påtryckningar om att det var stundtals högljutt?

• Anonym (Q)

Ja jag har låtit en och annan granngubbe få sätta på mig. Senaste gubben satte på mig bakifrån i mitt växthus.

• Anonym (f)

Nä, men jag har tre stycken grannar som gärna vill.

• Anonym (Grannen)

Jag började prata med min kvinnliga granne som är i 60 års åldern. Vi pratade om det mesta och hon bjöd in mig på kaffe, det slutade med att vi hade sex i hennes soffa. Hon red mig och kysste mig samtidigt som jag smiskade hennes skinkor. Det var hett och härligt. Det blev fler gånger och min fru visste inget.

• Amadeus2

Ja på mitt förra boende vi brukade göra det i tvättstugan medan hennes man var hemma, men han kunde pga sjukdom inte ha sex längre. 
    Även ännu tidigare två av grannens döttrar både de och jag var unga då. Den äldre dottern var tioår och jag tolvår, att det var olagligt visste vi inte. Dottern hade fått mens någon månad innan så enligt henne själv var hon nu kvinna. Jag tyckte det var skönt, dottern kände inte så mycket njutning men ingen smärta heller. Det var hennes idé.

• Anonym (Räknas detta?)

Jag vet inte om detta räknas då vi är gifta idag men vi träffades som grannar. Det var väldigt praktiskt under dejtingstadiet att inte behöva gå ut utan bara gå upp till lägenheten ovanför i samma hyreshus. Även praktiskt när vi flyttade ihop.

Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?