• Anonym (Fia)

Har ni haft en sex med någon granne?

Berätta!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • Anonym (Ät inte där du pudrar nos)
    Anonym (Klug) skrev 2023-10-03 07:35:21 följande:
    Praktiskt att ha godingen på nära håll när man är sugen.
    Inte för mig som valt att tänka med min hjärna och inte med könet.
  • Anonym (Neon)

Nej tack, fattar inte hur man kan tycka det är lockande med grannar man knappt känner. Vad är det som är så spännande med det? Men antar att det är kåtbockar som även fantiserar om tjejen i kassan på ica.

• Anonym (Ät inte där du pudrar nos)
    Anonym (Neon) skrev 2023-10-03 08:02:31 följande:

Nej tack, fattar inte hur man kan tycka det är lockande med grannar man knappt känner. Vad är det som är så spännande med det? Men antar att det är kåtbockar som även fantiserar om tjejen i kassan på ica.

Troligtvis ja. Getabockar som inte tänker längre än ståndet deras är kort. 
  • Anonym (Klug)
    Anonym (Neon) skrev 2023-10-03 08:02:31 följande:

Är minst 5 tjejer på ICA här som jag vill ligga med.
  • Anonym (Klug)
    Anonym (Ät inte där du pudrar nos) skrev 2023-10-03 07:46:20 följande:
    Inte för mig som valt att tänka med min hjärna och inte med könet.
    Jag kan inte tänka klart när jag ser de här grannarna.
  • Anonym (Neon)
    Anonym (Klug) skrev 2023-10-03 08:17:13 följande:
    Är minst 5 tjejer på ICA här som jag vill ligga med.
    Typ alla då?

du verkar verkligen veta hur man får kvinnor att känna sig speciella och utvalda. Enda kriteriet för att du ska attraheras är att de är kvinnor eller?
  • Anonym (Klug)
    Anonym (Neon) skrev 2023-10-03 08:59:38 följande:
    Typ alla då?

du verkar verkligen veta hur man får kvinnor att känna sig speciella och utvalda. Enda kriteriet för att du ska attraheras är att de är kvinnor eller?
    Nej, men många. Det är en bra början att de är kvinnor. Sen så attraheras jag mer av de som jag tycker är attraktiva.
  • Limpo

Tycker det är roligt läsa om vissa hingstar här. Dom har lägrat både mor och döttrar säkert mormor och farmor med. Skönt vara anonym och få fantisera hur man vill. 

• Anonym (Vuxen man)

Haha.. Jag har även haft en Circle-K tjej och 2 tjejer på lunchställen jag varit stammis på.

• Anonym (Klug)
    Limpo skrev 2023-10-03 09:15:04 följande:

Tycker det är roligt läsa om vissa hingstar här. Dom har lägrat både mor och döttrar säkert mormor och farmor med. Skönt vara anonym och få fantisera hur man vill. 

Ingen har legat med så många som de som finns här på FL. Jag själv hade fullt upp i helgen med ett cheerleader-lag, alla var 19 år.
Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?