Meddelande borttaget
Inlägg från: EmmaU79
|
-
-
Vet ju inte huruvida han är seriös eller inte, men skadan är ju på ett sätt redan skedd.Anonym (Kommer inte att ske) skrev 2024-06-27 00:18:48 följande:
Nej. Det vore inte särskilt smart. Har bara sex med en seriös partner.
även om grannbiten, ålderskillnaden och den polemik som kan uppstå om han skulle träffa någon är en faktor så är det helt ärligt den bästa kuk jag haft i mig och att veta att den finns på andra sidan väggen känns för bra att tacka nej till.
Har dock ingen aning om vad han känner och skulle han träffa en tjej som kommer över eller ännu värre, flyttar in. -
Skrec här för att få råd över hur jag ska gå vidare.Anonym (Kommer inte att ske) skrev 2024-06-27 00:30:08 följande:Tror inte på din historia. Dålig sexberättelse.
Men igen då, jag tror inte att kvinnor generellt har sex med sina grannar. Det låter mer som en fantasi män har. De tänker lite längre än så, kvinnor alltså. Kan uppstå awkwardness deluxe om det tar slut.
Inte för att bli ifrågasatt gällande äktheten i situationen, även om det är helt okej, det är ett sånt forum.
men för er som faktiskt kan sätta er in i situationen, vad gör jag?
han är som sagt mycket yngre och även om vi hade fantastiskt sex så blir det en jobbig situation om vi vill olika saker iom att vi bor vägg i vägg.
Jag är 45 och har gett upp barndrömmar, vill bara ha bra sex med en man som uppskattar min kropp och det gör han sannerligen