lantlivet skrev 2014-12-04 09:21:29 följande:
Håller tummarna för denna gång!
Själv är jag på äl +7 idag. Och tills igår hade jag bara ont i bröstvårtorna. Idag har jag ont i hela brösten. Aj! Aldrig har ja haft så. Inte ens innan mens har dom varit ömma förut. Men de kan ju ändras från cykel till cykel. Hoppas såklart på de bästa. Negativt på gravtest. Men de är ju nu ägget fäst isf. Hade ont i livmodern igår. Som typ mensvärk. Va tvungen springa å kika så ja ej skulle börja blöda typ helatiden..
Tack!
Det är så svårt det här med symtom. Jag brukar ha mycket falska symtom, som "skengraviditet". Den gången jag faktiskt blev gravid kände jag INGENTING och trodde inte det hade lyckats. Det var efter 2 misslyckade inseminationer och sedan IVF. Jag blev så förvånad när graviditetstestet var positivt! Symtomen, framförallt illamående, kom ca 1 vecka senare har jag för mig (det resulterade sedan i min söta son som jag har nu). Den andra gången jag var gravid var några månader efter förlossningen. Då blev jag otroligt trött och otroligt hungrig, misstänkte något så tog ett test som var positivt. Fick sedan MF så jag vet inte vilken vecka jag var i då. Så det är de symtomen jag nu går och väntar på, inget eller trötthet.