Anonym (fyll i) skrev 2014-07-10 01:56:39 följande:
Fantastiskt! Att kommunicera betyder att man faktiskt kan berätta vad man vill utan att såra den andra parten. Att säga något i stil med TS: "Faktist bara mer än det jag har nu. Vad som. Bara det är skönt. Hårt och typ bli råknullad helst. Så hela hjärna skakar också." Betyder ingenting. Hon förklarar ingenting Det finns inget att ta på. Det berättar inte vad hon saknar mer än en hjärnskakning.
Och det går ni igång på??
Hur står det till egentligen?
Jag Inbillar mej - men jag kan ha fel - att TS inte VET exakt vad hon vill ha, att det är lite oupptäckt och vagt för ATT hon aldrig varit med om det.
Onani i all ära, men man måste experimentera - med andra - för att se vad man gillar, med andra.
Om TS bara haft killar som Inte testat saker, på hennes request eller ej, så är det klart som fan hon aldrig lärt sej sätta ord på vad hon vill. Det ÄR svårt utav helvete att slicka sesjsälv - det är riktigt svårt att sätta på sejsjälv i olika vinklar bakifrån också Och framifrån. Sjukt svårt att sätta på sejsjälv lutad mot väggen, stående, uppochner - svårt att knulla sejsjälv medan man har händer och ögon bundna, svårt att slicka sejsjälv i baken - i princip Allt det som människor njuter av i par-sex är svårt utav HELVETE att utföra på sejsjälv (använd din egen fantasi för ytterligare exempel; jag har en ytterst begränsan sexuell erfarenhet själv) Och en fantasi är en fantasi - den säger inget om hur det faktiskt skulle kännas.
Och jag kan Lätt tänka mej att, ja, det finns män som går igång på tanken att få vara den Första som ger TS det sex hon drömmer om men ännu inte sett i verkligheten och sålunda inte kan sätta ord på. Gott om män som finner det rejält sexigt att få visa TS hela den där ganska fantastiska världen av njutning och öppenhet som hennes parners verkar ha missat att inviga henne 8eller ens sejsjäkv) i.
Var det så svårt att komma tilld en slutsaten? Varesej slutsatsen är fel eller ej så var den direkt Löjligt uppenbar, känns det som - så det är en konstig fråga du ställer, tycker jag - kändes mest som att du Ville att de skulle vara idioter och därför inte ens Försökte tänka med hjärnan?