• Anonym (Sex.)

Vill ha bra sex!

Hej!
    Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

• Svar på tråden Vill ha bra sex!
  • Anonym (K)
    Anonym (fyll i) skrev 2014-07-10 01:56:39 följande:

Fantastiskt! Att kommunicera betyder att man faktiskt kan berätta vad man vill utan att såra den andra parten. Att säga något i stil med TS: "Faktist bara mer än det jag har nu. Vad som. Bara det är skönt. Hårt och typ bli råknullad helst. Så hela hjärna skakar också." Betyder ingenting. Hon förklarar ingenting  Det finns inget att ta på. Det berättar inte vad hon saknar mer än en hjärnskakning.

Och det går ni igång på??

Hur står det till egentligen?

Jag Inbillar mej - men jag kan ha fel - att TS inte VET exakt vad hon vill ha, att det är lite oupptäckt och vagt för ATT hon aldrig varit med om det.

Onani i all ära, men man måste experimentera - med andra - för att se vad man gillar, med andra.

Om TS bara haft killar som Inte testat saker, på hennes request eller ej, så är det klart som fan hon aldrig lärt sej sätta ord på vad hon vill. Det ÄR svårt utav helvete att slicka sesjsälv - det är riktigt svårt att sätta på sejsjälv i olika vinklar bakifrån också Och framifrån. Sjukt svårt att sätta på sejsjälv lutad mot väggen, stående, uppochner - svårt att knulla sejsjälv medan man har händer och ögon bundna, svårt att slicka sejsjälv i baken - i princip Allt det som människor njuter av i par-sex är svårt utav HELVETE att utföra på sejsjälv (använd din egen fantasi för ytterligare exempel; jag har en ytterst begränsan sexuell erfarenhet själv) Och en fantasi är en fantasi - den säger inget om hur det faktiskt skulle kännas. 

Och jag kan Lätt tänka mej att, ja, det finns män som går igång på tanken att få vara den Första som ger TS det sex hon drömmer om men ännu inte sett i verkligheten och sålunda inte kan sätta ord på. Gott om män som finner det rejält sexigt att få visa TS hela den där ganska fantastiska världen av njutning och öppenhet som hennes parners verkar ha missat att inviga henne 8eller ens sejsjäkv) i.

Var det så svårt att komma tilld en slutsaten? Varesej slutsatsen är fel eller ej så var den direkt Löjligt uppenbar, känns det som - så det är en konstig fråga du ställer, tycker jag - kändes mest som att du Ville att de skulle vara idioter och därför inte ens Försökte tänka med hjärnan?
  • Anonym (Sex)
    Anonym (K) skrev 2014-07-10 08:55:58 följande:
    Jag Inbillar mej - men jag kan ha fel - att TS inte VET exakt vad hon vill ha, att det är lite oupptäckt och vagt för ATT hon aldrig varit med om det.

Onani i all ära, men man måste experimentera - med andra - för att se vad man gillar, med andra.

Om TS bara haft killar som Inte testat saker, på hennes request eller ej, så är det klart som fan hon aldrig lärt sej sätta ord på vad hon vill. Det ÄR svårt utav helvete att slicka sesjsälv - det är riktigt svårt att sätta på sejsjälv i olika vinklar bakifrån också Och framifrån. Sjukt svårt att sätta på sejsjälv lutad mot väggen, stående, uppochner - svårt att knulla sejsjälv medan man har händer och ögon bundna, svårt att slicka sejsjälv i baken - i princip Allt det som människor njuter av i par-sex är svårt utav HELVETE att utföra på sejsjälv (använd din egen fantasi för ytterligare exempel; jag har en ytterst begränsan sexuell erfarenhet själv) Och en fantasi är en fantasi - den säger inget om hur det faktiskt skulle kännas. 

Och jag kan Lätt tänka mej att, ja, det finns män som går igång på tanken att få vara den Första som ger TS det sex hon drömmer om men ännu inte sett i verkligheten och sålunda inte kan sätta ord på. Gott om män som finner det rejält sexigt att få visa TS hela den där ganska fantastiska världen av njutning och öppenhet som hennes parners verkar ha missat att inviga henne 8eller ens sejsjäkv) i.

Var det så svårt att komma tilld en slutsaten? Varesej slutsatsen är fel eller ej så var den direkt Löjligt uppenbar, känns det som - så det är en konstig fråga du ställer, tycker jag - kändes mest som att du Ville att de skulle vara idioter och därför inte ens Försökte tänka med hjärnan?
    Precis så. Precis så menar jag. Jag vet inte exakt vad jag vill ha. Vill bara testa saker. Med någon som faktiskt vill testa saker. Som går att fråga och prata med. Det behöver inte vara bäst första gången. Men verkar som om alla jag lyckas träffa vill göra det enkelt. Skönt för dom. Sen räcker det. För mig har sex blivit något man inte pratar om, man ska inte diskutera det eller spela på det.
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-09 22:45:23 följande:
    Oj! Ja det var inte speciellt länge och han hoppar över din njutning redan nu? :O Hur gamla är ni om jag får fråga det?
    Ja det har aldrig varit tal om det. Samma med min förra pojkvän. Han valde helt enkelt att inte lyssna. Under våra två år ihop hade jag inte en aning om vad han gillade eller ville ha för han vägrade prata om det.

Jag är 24 år och han jag träffat är 32.
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (6) skrev 2014-07-10 06:46:47 följande:

Alltså det verkliga könsorganet sitter inte mellan benen.

Det sitter mellan öronen.

Det är i hjärnan erotik och njutning skapas, visst kan man stimulera en fitta eller en kuk rent fysiskt, men det ger rätt medelmåttig njutning.

Det som verkligen tänder är när det händer i skallen och det börjar med kommunikation och fantasi.

En dag fylld av upphetsande sms hela dagen får en urladdning som heter duga på kvällen, för att ta ett exempel.

Lek, använd era kroppar som nöjesfält och njut.

Precis så är det och sen lyhördhet och lite praktisk kunskap på det, så blir sexet magiskt :)
  • Anonym (6)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-10 10:15:02 följande:
    Ja det har aldrig varit tal om det. Samma med min förra pojkvän. Han valde helt enkelt att inte lyssna. Under våra två år ihop hade jag inte en aning om vad han gillade eller ville ha för han vägrade prata om det.

Då tycker jag du ska byta till nån som är lite mindre träbocksaktig.
    Och som har vett att kommunicera och leka och experimentera.
    Det finns ingen anledning att du ska slå pannan blodig för en karl som inte har fattat galoppen.
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-10 10:15:02 följande:

Oki, då var han ändå äldre, brukar mest vara ett problem för unga osäkra killar, då det kan vara väldigt vanligt har jag märkt. När jag var i den åldern så blev jag nästan hissad till gudarna för att jag slickade någon till orgasm eller ens gick ned på dem.!

Var en väldigt skum känsla för mig då..
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-10 10:30:03 följande:
    Oki, då var han ändå äldre, brukar mest vara ett problem för unga osäkra killar, då det kan vara väldigt vanligt har jag märkt. När jag var i den åldern så blev jag nästan hissad till gudarna för att jag slickade någon till orgasm eller ens gick ned på dem.!

Var en väldigt skum känsla för mig då..
    Ja det var så jag tänkte med. Men tydligen. Rätt trött på det. Älskar sex egentligen. Innan jag fick barn osv med min förra pojkvän då. Då blev det liksom som att det inte var okej arr gå loss längre. Och killarna jag träffar verkar bara vilja köra in och ut.

Ja det förstår jag. Är inte så vanligt! Grattis för det!
  • Anonym (Sex)
    MikNis skrev 2014-07-10 10:48:51 följande:

Vad gör du själv för att det ska bli bra sex?

Försöker prata och få reda på vad han gillar. Anstränga mig. Röra på mig, knipa. Suga, slicka, kyssas. Allt jag kan komma på för att det ska gå.
  • P30
    MikNis skrev 2014-07-10 10:48:51 följande:

Vad gör du själv för att det ska bli bra sex?

Nu skrev ju iofs TS att hon flera gånger förklarat hur hon vill ha det...

Men du, gör som HannaS86 skriver. Se till att du har sex innan du blir kär. Det är faktiskt så enkelt att precis som att alla är olika bra på badminton så är alla olika bra på sex. Du kan inte se det på personen, det är inte relaterat till hur hen ser ut eller om hen har stor kuk/är tajt eller något annat än bara hur det fungerar i hjärnan.

Med någon som är lyhörd, uppfinningsrik och verkligen gillar sex så blir det oftast väldigt bra.

Det enda som jag har hittat som gör att man kan avgöra hur sexet blir är kyssarna. En person som inte kan kyssa eller inte vill kyssas är oerhört sällan bra på sex. Det är där du känner det, inlevelsen, variationen, att känna av. Hårt eller mjukt? Båda såklart? Elvisp, skulle inte tro det osv.

Det skall ju vara sådär att man tappar fotfästet lite när kyssen tar fart...
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-10 10:47:19 följande:

Ja det var så jag tänkte med. Men tydligen. Rätt trött på det. Älskar sex egentligen. Innan jag fick barn osv med min förra pojkvän då. Då blev det liksom som att det inte var okej arr gå loss längre. Och killarna jag träffar verkar bara vilja köra in och ut.

Ja det förstår jag. Är inte så vanligt! Grattis för det!

Jo men då har du rätt till bra sex och få njuta så mycket som du vill njuta!?

Varför det, finns ju inte mycket hetare än mammor, jag tycker jag haft bäst sex med tjejer som vart haft barn, ni brukar kunna leva ut er sexualietet mer och vara mer avslappnade och vågar njuta fullt ut.. Så inte fel med en MILF :)

Nä jag har börjat förstå det, förstår inte varför, för inte mycket som är mer tändande än att slicka och smeka en tjej till vansinne eller orgasm!
  • P30
    Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-10 11:12:28 följande:
    Jo men då har du rätt till bra sex och få njuta så mycket som du vill njuta!?

Varför det, finns ju inte mycket hetare än mammor, jag tycker jag haft bäst sex med tjejer som vart haft barn, ni brukar kunna leva ut er sexualietet mer och vara mer avslappnade och vågar njuta fullt ut.. Så inte fel med en MILF :)

Nä jag har börjat förstå det, förstår inte varför, för inte mycket som är mer tändande än att slicka och smeka en tjej till vansinne eller orgasm!
    Det där gäller nog de flesta. Alla blir bra på något de har stor erfarenhet av. Det är inte så konstigt att en ingenjör med 15 år i yrket har mer betalt än en ny. Sådär fungerar det med sex också. Ju fler du har haft sex med och ju mer sex du har haft med dessa desto bättre blir du, så länge det inte handlar om bekräftelsesex utan sex för att man gillar sex.
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Flickanx2

Det verkar som du vill ha ngn att dela din nyfikenhet med när det handlar om att leka sig fram. Har jag rätt när jag säger så?

Det tycker jag verkar vara sunt sätt att se på sex. Det är verkligen inte fel att känna så och jag tror att det finns fler människor därute som känner likadant.

Precis som ngn skrev så handlar det om att våga leva ut och pröva. Fast jag tror inte att det nödvändigtvis behöver vara så att det måste vara med en massa olika människor. Det kan kännas helt rätt att "öva" sig i en relation om båda är med på noterna och vågar.

Det är nog här det felar, många ggr. Vi är alla olika och det är lätt hänt att "fastna" och inte våga visa vad man vill prova (leka). Varför, vet jag inte men tror bara att det kan vara många som har det så.

Det där med "helt okey"... ja, det är just det som många säkert känner igen. Varför ska du nöja dig med det, när du misstänker att det där härliga skulle kunna upplevas?

Nä, jag tycker  inte att du behöver nöja dig med det, faktiskt. Om du bara hittar "nyckeln" till att ni båda vågar pröva det du vill (och han), tror jag att ni skulle komma till den punkten då du tycker och känner att det är "helt okey" med det ni har. Just för att ni vågar pröva.

Det är inte lätt... jag vet men ge det tid och prova dig sakta fram. Vilket jag tycker du gör. Så du är nog på rätt väg, så småningom kommer du säkert att hitta det du själv gillar.

• Anonym (Frida)

P30 skrev 2014-07-10 11:22:37 följande:[/quote-nick]..........

Ju fler du har haft sex med och ju mer sex du har haft med dessa desto bättre blir du, så länge det inte handlar om bekräftelsesex utan sex för att man gillar sex.[/quote]

Mia, jag tror det hänger mer på inställning och hur mycket sen man har, inte med hur många. När jag träffade min man hade ingen av oss haft många partners innan.

Men vi hade redan från början en bra kemi och tyckte det var roligt i sängen ihop.

Viktigt att man känner sej bekväm med att testa och att det är självklart att båda ska bli nöjda. Efter 30 år är det fortfarande roligt.

TS: om din kille inte bryr sej om din njutning så är han antingen väldigt osäker på vad han ska göra ( behöver uppmuntran) eller så är han obotlig egoist. Jag skulle inte vilja vara ihop med en sån kille och det låter inte alls ok! Det låter som om du haft otur!

Svar på tråden Vill ha bra sex!