• Anonym (Sex.)

Vill ha bra sex!

Hej!
    Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

• Svar på tråden Vill ha bra sex!
  • Anonym (.)

Jag har varit med killar som absolut inte bara tänkt på sig själva, det är ändå inte skönt. Jag tror tyvärr att alla inte är "fysiskt kopplade" för att kunna ha såå bra sex...

• Grevett

Gå ut på krogen och se till att hitta någon som du hittar direkt, hoppad det blir rätt. Whops så har det löst sig!

• Anonym (Flata)

Skaffa dig en flickvän, det gjorde jag efter ett "helt okej" 10-årigt förhållande med mitt ex . Nu firar jag och min fru snart tio år tillsammans och jag gick från helt okej till helt fantastiskt!

• Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (K) skrev 2014-07-09 16:16:49 följande:

Jag blir fan alltid gråtfärdig av såna här trådar. Varför skulle just jag kära ner mej i en karl som för det första knappt har någon sexdrift och som inte kan ta feedback, för då blir han nervös och känner sej pressad och tappar lusten i flera dagar helt, och som dessutom bara verkar tänka på sejsjälv när vi väl har sex?

Mitt eget fel, helt klart - men fan vad det känns som att jag Missar saker hela tiden :( 

Ja det var en knepig situation. Men inte prövat att prata om det off-bed. Då kan det ofta vara enklare, för motparten att förstå att det inte är något negativt utan ett sätt för att göra det hela bättre för er båda? :)

Jag brukar få höra att jag är väldigt bra på att läsa en kvinnas signaler och de behöver inte säga så mkt, men jag frågar alltid om jag blir osäker på något. Det blir jag ibland med en ny partner eller om en partner jag lärt ger ifrån sig oväntade och misstänkta reaktioner på att det kanske inte var hennes grej. Annars är det bara att pröva sig fram och hitta vad hon verkar gilla mest och utveckla därifrån :)
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (.) skrev 2014-07-09 16:21:28 följande:

Jag har varit med killar som absolut inte bara tänkt på sig själva, det är ändå inte skönt. Jag tror tyvärr att alla inte är "fysiskt kopplade" för att kunna ha såå bra sex...

Eller är de inte så bra på det de gör, gäller att vara lyhörd på sin partner eller helt enkelt fråga hur hon/han vill ha det :) Sedan måste det finnas ngn form av kemi med såklart.
  • Anonym (Sex)

Enda jag vill är att för en kväll eller helst flera ha så exploderande skönt sex. Så man nästan svimmar. Har gått 5 år med sex som är helt okej. För att man ska ha sex typ. Och det håller inte i längden. Hur mycket jag än pratat och pratat har det bara lät till samma sex igen. Om jag kan ändra mig och tillfredsställa en man med min mun/händer/ fitta så måste ju mannen kunna göra samma sak :) just sayin

• Anonym (.)
    Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-09 17:02:59 följande:
    Eller är de inte så bra på det de gör, gäller att vara lyhörd på sin partner eller helt enkelt fråga hur hon/han vill ha det :) Sedan måste det finnas ngn form av kemi med såklart.
    Jo, visst, men som sagt, det finns INGET som för mig är sådär vansinnigt skönt. Tyvärr... är en stor sorg i mitt liv, för i "huvudet" är jag väldigt sexuell, det bara funkar inte i kroppen.
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-09 17:23:44 följande:

Enda jag vill är att för en kväll eller helst flera ha så exploderande skönt sex. Så man nästan svimmar. Har gått 5 år med sex som är helt okej. För att man ska ha sex typ. Och det håller inte i längden. Hur mycket jag än pratat och pratat har det bara lät till samma sex igen. Om jag kan ändra mig och tillfredsställa en man med min mun/händer/ fitta så måste ju mannen kunna göra samma sak :) just sayin

Ja men han måste ju bjuda till lite han med, eller är han bara en sån där ut och in, sen klart?
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (.) skrev 2014-07-09 17:43:42 följande:

Jo, visst, men som sagt, det finns INGET som för mig är sådär vansinnigt skönt. Tyvärr... är en stor sorg i mitt liv, för i "huvudet" är jag väldigt sexuell, det bara funkar inte i kroppen.

Jo men, allt handlar om att bygga upp lusten till någon och sen tillsammans nå underbara höjder, det ska ju inte vara en sprint till en orgasm. Utan gärna ett utdraget maraton där man bygger upp spänning och njutning. Inte bara pang på om du förstår hur jag menar?
  • Anonym (m)

Har inte läst alla inlägg men... visst är det en start att prata med varandra men killen gillar kanske inte alls den typen av sex som du gillar och då är det väl lika lite han som ska ändra på sig som du? Du får väl leta vidare tills du hittar en kille som har samma stil i sängen som du.

Svar på tråden Vill ha bra sex!