• Anonym (Sex.)

Vill ha bra sex!

Hej!
    Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

• Svar på tråden Vill ha bra sex!
  • Anonym (Sex.)

God gärningar är väl alltid uppskattat? ;)

• Dickie Simpkins
    Anonym (Sex.) skrev 2014-07-08 18:12:13 följande:

God gärningar är väl alltid uppskattat? ;)

Maila mig så snackar vi lite :)
  • Anonym (Sex.)

Totalt värdelöst på sånt. Hur gör jag för att maila dig ;)

• Dickie Simpkins

Gå till meddelanden, klicka nytt meddelande, skriv mitt användarnamn som mottagare, skriv meddelande, klicka skicka! :)

• carlf

Vill du veta hur du ändrar han som du har okej sex med till riktigt skön sex? Eller du vill ha riktigt skön sex;)
     spännande sex där man aldrig vet vad som kommer att hända da om 10 sekunder, där allt är skönt, mysikt, pirrigt, underbart, hårt, mjukt, svettigt, varmt, ja allt det där;)

• Anonym (Sex)

Jag vill ha riktigt skönt sex, precis så som du skriver ;)

• carlf
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 18:42:04 följande:

Jag vill ha riktigt skönt sex, precis så som du skriver ;)

Jag är singel o ser gärna att jag träffar ett skönt KK i sommar som man kan ha många underbara stunder med, ja o inte bara i sängen då;) Nä bara det underbara med kvälls bad o sex på en brygga;)
  • Anonym (Sex)

Låter helt fantastiskt. ;)

• carlf
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 18:50:03 följande:

Låter helt fantastiskt. ;)

Så nu är det bara att jag ska leta upp dig o föreslå att vi njuter av varandra;)
Svar på tråden Vill ha bra sex!