• Anonym (Sex.)

Vill ha bra sex!

Hej!
    Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

• Svar på tråden Vill ha bra sex!
  • Anonym (6)

Leave her wanting more, not less, är en bra regel att följa tycker jag.

• Anonym (Sex)
    Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-09 17:45:52 följande:
    Ja men han måste ju bjuda till lite han med, eller är han bara en sån där ut och in, sen klart?
    Bara in och ut sen klart. Det räcker liksom. Kan förstå att vi inte gillar samma saker. Men han vill inte ens prata om det så jag vet inte vad han gillar.
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-09 20:26:11 följande:

Bara in och ut sen klart. Det räcker liksom. Kan förstå att vi inte gillar samma saker. Men han vill inte ens prata om det så jag vet inte vad han gillar.

Låter som en väldigt jobbig situation, hur länge har ni varit tillsammans?
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-09 21:23:37 följande:
    Låter som en väldigt jobbig situation, hur länge har ni varit tillsammans?
    Ja bara två månader. Men innan han var det samma sak och där var vi ihop i 2 år.
  • RH skåne

Absolut ska du inte bara vara "nöjd" med sex eller att det är typ "okey" Du är värd mer... Att man pratar och lyssnar på varandra är kanon viktigt tycker jag..  

• Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-09 22:05:00 följande:

Ja bara två månader. Men innan han var det samma sak och där var vi ihop i 2 år.

Oj! Ja det var inte speciellt länge och han hoppar över din njutning redan nu? :O Hur gamla är ni om jag får fråga det?
  • HannaS86
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-09 22:05:00 följande:
    Jag rekommenderar bodycontact.com, där kan du verkligen skriva utförligt (i dagboken) vad du vill ha från en partner, mycket större chans att hitta bra partners när man är extremt tydlig :)
  • Anonym (fyll i)

Fantastiskt! Att kommunicera betyder att man faktiskt kan berätta vad man vill utan att såra den andra parten. Att säga något i stil med TS: "Faktist bara mer än det jag har nu. Vad som. Bara det är skönt. Hårt och typ bli råknullad helst. Så hela hjärna skakar också." Betyder ingenting. Hon förklarar ingenting  Det finns inget att ta på. Det berättar inte vad hon saknar mer än en hjärnskakning.

Och det går ni igång på??

Hur står det till egentligen?

• Noname00
    HannaS86 skrev 2014-07-10 00:41:19 följande:
    Jag rekommenderar bodycontact.com, där kan du verkligen skriva utförligt (i dagboken) vad du vill ha från en partner, mycket större chans att hitta bra partners när man är extremt tydlig :)
    Har du provat den själv?
  • Anonym (6)

Alltså det verkliga könsorganet sitter inte mellan benen.
    Det sitter mellan öronen.
    Det är i hjärnan erotik och njutning skapas, visst kan man stimulera en fitta eller en kuk rent fysiskt, men det ger rätt medelmåttig njutning.
    Det som verkligen tänder är när det händer i skallen och det börjar med kommunikation och fantasi.
    En dag fylld av upphetsande sms hela dagen får en urladdning som heter duga på kvällen, för att ta ett exempel.
    Lek, använd era kroppar som nöjesfält och njut.

Svar på tråden Vill ha bra sex!