• Anonym (Sex.)

Vill ha bra sex!

Hej!
    Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

• Svar på tråden Vill ha bra sex!
  • Anonym (Z)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 19:43:35 följande:

Åh herregud. Precis så ja!

Jag är en manlig nymfoman som får alldeles för lite sex i vardagen, faktiskt. Jag saknar all sex i mängder, men det finns fan inget bättre äm oralsex. Slicka nån galen i timmar, eller bara bli av sugen på morgonen... Och bli upplåtad av sexiga meddelanden om vad som sker när man kommer hem från jobbet, tex ;)
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Z) skrev 2014-07-08 20:00:09 följande:
    Jag är en manlig nymfoman som får alldeles för lite sex i vardagen, faktiskt. Jag saknar all sex i mängder, men det finns fan inget bättre äm oralsex. Slicka nån galen i timmar, eller bara bli av sugen på morgonen... Och bli upplåtad av sexiga meddelanden om vad som sker när man kommer hem från jobbet, tex ;)
    Åh jag minns inte sist jag blev slickad. Haft alldeles för dåligt sex alldeles för länge. Såna sms är fantastiska. Om det som står i dom faktiskt händer ;)
  • Anonym (Z)

Dito ;)

Jag sviker aldrig ett löfte. ;)

Jag saknar saker som inte bör nämnas här så att säga ;) (du har gjort mig nyfiken) :P

Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 20:05:43 följande:

Åh jag minns inte sist jag blev slickad. Haft alldeles för dåligt sex alldeles för länge. Såna sms är fantastiska. Om det som står i dom faktiskt händer ;)

• Anonym (Sex)
    Anonym (Z) skrev 2014-07-08 20:11:21 följande:

Dito ;)

Jag sviker aldrig ett löfte. ;)

Jag saknar saker som inte bör nämnas här så att säga ;) (du har gjort mig nyfiken) :P

Saker som inte bör nämnas här? Du har gjort mig väldig nyfiken nu;)
  • Anonym (Z)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 20:12:53 följande:

Saker som inte bör nämnas här? Du har gjort mig väldig nyfiken nu;)

Jag tycker bara att porriga, snuskiga meddelanden inte bör delas på ett allmänt forum.
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Z) skrev 2014-07-08 20:19:40 följande:
    Jag tycker bara att porriga, snuskiga meddelanden inte bör delas på ett allmänt forum.
    Nej sant faktist.
  • Zäta88

Men för all del, maila mig du! Jag blev väldigt nyfiken på dig också ;) puss

/Z

• carlf
    Monte skrev 2014-07-08 20:31:52 följande:

Men herreguuuuuuuuu

Nä mer Öhhh, Öhhh, Öhhh, Öhhh när TS blir tagen bakifrån mot diskbänken
  • Anonym (Sex)
    Zäta88 skrev 2014-07-08 20:29:45 följande:

Men för all del, maila mig du! Jag blev väldigt nyfiken på dig också ;) puss

/Z

Gjort ;)
Svar på tråden Vill ha bra sex!