Inlägg från: Anonym (Z) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Z)

Vill ha bra sex!

Vad innefattar "Bra sex"?

• Anonym (Z)

Alltså. Egentligen behöver du bara berätta dina preferenser , såväl sexuella som ytliga. Sen välja den du tycker är intressant ?

• Anonym (Z)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 19:13:03 följande:

Jag vill ha passionerat, hämningslöst och svettigt. Sådär så man skakar i benen efter och man bara vill ha mera av. Inte sopa under mattan sex.

...Det låter som vilket sex som helst.

Man kör tills båda är nöjda.

Inga andra preferenser?
  • Anonym (Z)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 19:22:10 följande:

Jo vill mycket mera än så. Men han är jag har träffat lite är inte sån. Vill inte ha något sånt.

Vad står det? :P

Förtydliga är du snäll?
  • Anonym (Z)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 19:28:32 följande:

Hahaha! Nej du va står det. Jag vill ha mera än det jag skrev. Och han jag träffat vill liksom inget mig något mer än in och ut.

Vill liksom ha någon som trycker upp mig emot väggen och bara kör loss. Kanske helt vanligt för andra. Men inte för mig.

Du menar, slänger dig på sängen, sliter av dig kläderna och knullar dig senseless? I like! Men jag föredrar att slicka faktiskt....
  • Anonym (Z)
    Anonym (Knulla mej) skrev 2014-07-08 19:44:43 följande:

Åh vill också ha bra sex, finns det män här???

Men vad innebär det för dig?

För mig kan det innebära att man har oralsex i massor. Exempelvis
  • Anonym (Z)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 19:43:35 följande:

Åh herregud. Precis så ja!

Jag är en manlig nymfoman som får alldeles för lite sex i vardagen, faktiskt. Jag saknar all sex i mängder, men det finns fan inget bättre äm oralsex. Slicka nån galen i timmar, eller bara bli av sugen på morgonen... Och bli upplåtad av sexiga meddelanden om vad som sker när man kommer hem från jobbet, tex ;)
  • Anonym (Z)

Dito ;)

Jag sviker aldrig ett löfte. ;)

Jag saknar saker som inte bör nämnas här så att säga ;) (du har gjort mig nyfiken) :P

Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 20:05:43 följande:

Åh jag minns inte sist jag blev slickad. Haft alldeles för dåligt sex alldeles för länge. Såna sms är fantastiska. Om det som står i dom faktiskt händer ;)

• Anonym (Z)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 20:12:53 följande:

Saker som inte bör nämnas här? Du har gjort mig väldig nyfiken nu;)

Jag tycker bara att porriga, snuskiga meddelanden inte bör delas på ett allmänt forum.
Svar på tråden Vill ha bra sex!