• Anonym (Sex.)

Vill ha bra sex!

Hej!
    Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

• Svar på tråden Vill ha bra sex!
  • Dickie Simpkins
    Anonym (Sex.) skrev 2014-07-08 17:28:44 följande:

Hej!
    Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

Prova, prova och prova sig fram antar jag :) Svårt att veta vad du gillar och om det är en möjlig kombination med allt utanför sängen också. Men det borde det väl vara. 

Är det fysiska attribut hos mannen som måste finnas?
  • vaselin

Har du påtalat för dina ligg att du tycker att det är helt okej men att du egentligen vill ha mer än så?

• Anonym (Sex)

Min förra pojkvän på talade jag detta säkert en miljon gånger. Men slutade med att vi inte hade sex och sedan gick isär. Denna nya jag träffat väger göra något som inte är för hans skull. Och helst ska det gå fort, ingen lampa tänd, under täcket. Bortstökat typ.

• Dickie Simpkins
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 17:42:49 följande:

Min förra pojkvän på talade jag detta säkert en miljon gånger. Men slutade med att vi inte hade sex och sedan gick isär. Denna nya jag träffat väger göra något som inte är för hans skull. Och helst ska det gå fort, ingen lampa tänd, under täcket. Bortstökat typ.

Verkar tydligt att denna nya inte är med på det du vill. Slösa inte mer tid där. Gå vidare och testa en ny tycker jag. Speciellt väldigt dåligt om det inte ens är bra i tidigt stadie, när allt är väldigt spännande fortfarande. 
  • Anonym (Sex)

Får nog göra det. Känns jobbigt men jag vill verkligen bara ha sådär bra sex. Behövs inget förhållande eller så bara sådär ibland. ;)

• Dickie Simpkins
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 17:52:01 följande:

Får nog göra det. Känns jobbigt men jag vill verkligen bara ha sådär bra sex. Behövs inget förhållande eller så bara sådär ibland. ;)

Nähä, behövs inget förhållande? Då är det väl lättare. Kolla sexkontaktsidor och sånt kanske? Där kan du ju välja ut ganska exakt. Kan jag tänka mig :)
  • vaselin

Jag fattar. 

Det är inte så särskilt svårt att träffa män som vill tillfredsställa kvinnor. Någon enstaka kortare historia undantaget har alla män jag har varit med varit måna om att se till att även jag har det bra. Även i yngre dagar.

Som jag nyss skrev i en annan tråd så är det knepigt när man inte synkar sexuellt och det kan vara svårt att komma tillrätta med sådant utan att någon känner sig trampad på. Men om man på ett trevligt sätt tar upp med sin partner att man inte är nöjd med sexlivet och möts med likgiltighet bör man nog ta sig en funderare. 

Enligt min erfarenhet låter det jäkligt skumt att man på ett så tidigt stadium av relationen är helt ointresserad av att tillfredsställa sin partner. 

• Anonym (fyll i)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 17:52:01 följande:

Det är nog väldigt få (om någon alls) som är ute efter dåligt sex. Vissa fungerar det helt enkelt inte med. Talar man inte om hur man vill ha det får man nog ändå skylla sig själv. Nästan ingen som är tankeläsare. Bättre lycka nästa gång!
  • Anonym (Sex.)

Problemet är att jag har talat om flera gånger. Klart ingen är ute efter det. Men efter nästan 5 år av dåligt vill man så gärna ha bra.

• Dickie Simpkins
    Anonym (Sex.) skrev 2014-07-08 18:02:51 följande:

Problemet är att jag har talat om flera gånger. Klart ingen är ute efter det. Men efter nästan 5 år av dåligt vill man så gärna ha bra.

Känns lite konstigt att skriva men man skulle ju gärna göra en god gärning om det inte var helt weird och komplicerat :) 
Svar på tråden Vill ha bra sex!