• Anonym (Sex.)

Vill ha bra sex!

Hej!
    Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

• Svar på tråden Vill ha bra sex!
  • Anonym (Male40+)

Förstår inte varför dom inte bara har tagit av sig av dig? Vad kan vara hindret undrar jag? Är dom bara mesar eller är det något annat?

• Anonym (Sex)
    Anonym (Male40+) skrev 2014-07-08 21:24:06 följande:

Förstår inte varför dom inte bara har tagit av sig av dig? Vad kan vara hindret undrar jag? Är dom bara mesar eller är det något annat?

Problemet har varit att allt handlat om dom och att det bara varit in och ut liksom.
  • Anonym (Male40+)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-08 21:39:41 följande:
    Problemet har varit att allt handlat om dom och att det bara varit in och ut liksom.
    Tycker det är konstigt, man fokuserar väl på att göra det skönt för partnern i första hand? Det där bara in o ut och själviska, är väl annars oftast då det är ett ONS, inte en partner? Sen om du gillar att bli tagen hårt mot ytterdörren, eller på motorhuven, baksätet i bilen på någon rastplats osv. det är ju mer på vad varje person gillar?

Du lär nog gilla både det ena och det andra, kan jag tänka mig? Cool Med all rätt Solig
  • HannaS86

Har bara läst ts. Det låter som att du inte nödvändigtvis vill/behöver ha känslor inblandat utan är helt ok med kk-förhållanden?

I så fall har jag ett tips, och jag vill verkligen betona det: TESTA FLER PARTNERS!

Det är tyvärr så att de flesta killar inte är särskilt bra i sängen. Jag har legat med ca 200 killar. Förr, innan jag visste vad jag kunde få, så kunde jag fortsätta att träffa en kille som var t.ex. en 4:a på en skala 0-10 där 10 är bäst. Allt eftersom jag har haft sex med fler personer har jag insett hur bra sex kan vara. Självklart hänger det inte bara på den man har sex med, man måste ta eget ansvar också, men vissa klickar man bättre med än andra. Nu för tiden träffar jag bara killar igen om de fått 8 eller högre i betyg av mig. Annars är det inte värt det för min del. Jag vill inte ha ok/hyfsat sex, varför skulle jag nöja mig med det när jag kan få grymt sex? ;)

• Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex.) skrev 2014-07-08 17:28:44 följande:

Hej!

Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

Det är bara att träffa en man som kan och som tänder på att tillfredsställa en kvinna. Jag har själv förstått att många män verkar vara så som du beskriver, kör på tills de själva är nöjda och lämna kvinnan otillfredsställd. Fast gör inte mig något, då man blir väldigt uppskattad utan jag egentligen gör något speciellt, är ju partnerns njutning som är mest upphetsande, så blir mer upphetsande om man får partnern att njuta så mycket som är möjligt :)
  • Anonym (#66)
    Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-09 14:21:55 följande:
    Det är bara att träffa en man som kan och som tänder på att tillfredsställa en kvinna. Jag har själv förstått att många män verkar vara så som du beskriver, kör på tills de själva är nöjda och lämna kvinnan otillfredsställd. Fast gör inte mig något, då man blir väldigt uppskattad utan jag egentligen gör något speciellt, är ju partnerns njutning som är mest upphetsande, så blir mer upphetsande om man får partnern att njuta så mycket som är möjligt :)
    Du älskar att slicka också va? 
  • RH skåne

Hej alla :)

Kan inte förstå att man inte alltid ser till att tjejen njuter till max.  Det är det som är hela grejen. Att se / höra tjejen njuta o skaka!! Alltid se till tjejens njutning först ju!! 
    Som kille får man det trevligt då också.. Lovar :) 

Ha det gott o en härlig sommar o se till så att era fruar / flickvänner eller vad det nu är njuter till max :)

• Anonym (Knulla mej)
    RH skåne skrev 2014-07-09 15:06:17 följande:

Hej alla :)

Kan inte förstå att man inte alltid ser till att tjejen njuter till max.  Det är det som är hela grejen. Att se / höra tjejen njuta o skaka!! Alltid se till tjejens njutning först ju!! 

Som kille får man det trevligt då också.. Lovar :) 

Ha det gott o en härlig sommar o se till så att era fruar / flickvänner eller vad det nu är njuter till max :)

Guuuuuuuu vilke bra råd!!
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (#66) skrev 2014-07-09 14:58:56 följande:

Du älskar att slicka också va? 

Behöver jag svara på det? :) Men jo det är nog det bästa som finns, det är nästan så att allt annat är lite överskattat..
  • Anonym (K)

Jag blir fan alltid gråtfärdig av såna här trådar. Varför skulle just jag kära ner mej i en karl som för det första knappt har någon sexdrift och som inte kan ta feedback, för då blir han nervös och känner sej pressad och tappar lusten i flera dagar helt, och som dessutom bara verkar tänka på sejsjälv när vi väl har sex?

Mitt eget fel, helt klart - men fan vad det känns som att jag Missar saker hela tiden :( 

Svar på tråden Vill ha bra sex!