Inlägg från: Anonym (Sex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sex)

Vill ha bra sex!

Min förra pojkvän på talade jag detta säkert en miljon gånger. Men slutade med att vi inte hade sex och sedan gick isär. Denna nya jag träffat väger göra något som inte är för hans skull. Och helst ska det gå fort, ingen lampa tänd, under täcket. Bortstökat typ.

• Anonym (Sex)

Får nog göra det. Känns jobbigt men jag vill verkligen bara ha sådär bra sex. Behövs inget förhållande eller så bara sådär ibland. ;)

• Anonym (Sex)

Jag vill ha riktigt skönt sex, precis så som du skriver ;)

• Anonym (Sex)

Låter helt fantastiskt. ;)

• Anonym (Sex)

Haha, om vi passar så varför inte ;)

• Anonym (Sex)

Ja det kan ju hända att vi gör ;)

• Anonym (Sex)
    carlf skrev 2014-07-08 19:04:06 följande:
    Hur jag möter en naken överkropp med min nakna överkropp, bröst som är hårt tryckta mot min kropp, mina läppar som kysser o slickar hals, min hand som håller bak i nacke o min andra hand som smeker ryggslut. 
     Möter läppar mot läppar o kyssar som övergår i hångel med tungor som möts, händer som smeker varandras kroppar o får det att pirra i hela kroppen.

Fan, nu vill jag gå ner o hångla upp fittan också;)
    Det där låter ju helt fantastiskt!!!
  • Anonym (Sex)
    carlf skrev 2014-07-08 19:09:49 följande:
    Kom då;)
    Vart bor du då? ;)
  • Anonym (Sex)
    Bajsa skrev 2014-07-08 19:10:07 följande:

Skulle du kunna vara snäll o beskriva mer utförligt vad det är för sex du vill ha som du inte får?

Jag vill ha passionerat, hämningslöst och svettigt. Sådär så man skakar i benen efter och man bara vill ha mera av. Inte sopa under mattan sex.
Svar på tråden Vill ha bra sex!