• P30

Vill ha bra sex!

MikNis skrev 2014-07-10 10:48:51 följande:

Vad gör du själv för att det ska bli bra sex?

Nu skrev ju iofs TS att hon flera gånger förklarat hur hon vill ha det...

Men du, gör som HannaS86 skriver. Se till att du har sex innan du blir kär. Det är faktiskt så enkelt att precis som att alla är olika bra på badminton så är alla olika bra på sex. Du kan inte se det på personen, det är inte relaterat till hur hen ser ut eller om hen har stor kuk/är tajt eller något annat än bara hur det fungerar i hjärnan.

Med någon som är lyhörd, uppfinningsrik och verkligen gillar sex så blir det oftast väldigt bra.

Det enda som jag har hittat som gör att man kan avgöra hur sexet blir är kyssarna. En person som inte kan kyssa eller inte vill kyssas är oerhört sällan bra på sex. Det är där du känner det, inlevelsen, variationen, att känna av. Hårt eller mjukt? Båda såklart? Elvisp, skulle inte tro det osv.

Det skall ju vara sådär att man tappar fotfästet lite när kyssen tar fart...
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • P30
    Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-10 11:12:28 följande:
    Jo men då har du rätt till bra sex och få njuta så mycket som du vill njuta!?

Varför det, finns ju inte mycket hetare än mammor, jag tycker jag haft bäst sex med tjejer som vart haft barn, ni brukar kunna leva ut er sexualietet mer och vara mer avslappnade och vågar njuta fullt ut.. Så inte fel med en MILF :)

Nä jag har börjat förstå det, förstår inte varför, för inte mycket som är mer tändande än att slicka och smeka en tjej till vansinne eller orgasm!
    Det där gäller nog de flesta. Alla blir bra på något de har stor erfarenhet av. Det är inte så konstigt att en ingenjör med 15 år i yrket har mer betalt än en ny. Sådär fungerar det med sex också. Ju fler du har haft sex med och ju mer sex du har haft med dessa desto bättre blir du, så länge det inte handlar om bekräftelsesex utan sex för att man gillar sex.
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
Svar på tråden Vill ha bra sex!