Inlägg från: Anonym (Älskar att ge) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskar att ge)

Vill ha bra sex!

Anonym (Sex.) skrev 2014-07-08 17:28:44 följande:

Hej!

Är en tjej på 24 år, två barn. Bor själv med barnen. Gick isär från barnens pappa för ett halv år sedan. Träffat en kille som det funkar helt okej med, helt okej sex helt okej allting. Men jag vill inte ha helt okej, alltid nöjt mig med helt okej. Fast jag sagt till flera gånger hur jag vill ha det. Så är det som om det inte spelar någon roll. Så länge dom får det dom vill så är det bra sen.

Jag undrar vad gör man för att hitta någon som bara ger en allt man vill ha? (I sängen alltså) Som gör att man faktist vill ha sex? Att man sådär skakar i benen efteråt? Inte sopa under mattan sex utan sådär hämningslöst? Flera timmar?

Kanske fel att fråga men någon mera borde ju vart i samma sits och ha några tips.

Det är bara att träffa en man som kan och som tänder på att tillfredsställa en kvinna. Jag har själv förstått att många män verkar vara så som du beskriver, kör på tills de själva är nöjda och lämna kvinnan otillfredsställd. Fast gör inte mig något, då man blir väldigt uppskattad utan jag egentligen gör något speciellt, är ju partnerns njutning som är mest upphetsande, så blir mer upphetsande om man får partnern att njuta så mycket som är möjligt :)
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (#66) skrev 2014-07-09 14:58:56 följande:

Du älskar att slicka också va? 

Behöver jag svara på det? :) Men jo det är nog det bästa som finns, det är nästan så att allt annat är lite överskattat..
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (K) skrev 2014-07-09 16:16:49 följande:

Jag blir fan alltid gråtfärdig av såna här trådar. Varför skulle just jag kära ner mej i en karl som för det första knappt har någon sexdrift och som inte kan ta feedback, för då blir han nervös och känner sej pressad och tappar lusten i flera dagar helt, och som dessutom bara verkar tänka på sejsjälv när vi väl har sex?

Mitt eget fel, helt klart - men fan vad det känns som att jag Missar saker hela tiden :( 

Ja det var en knepig situation. Men inte prövat att prata om det off-bed. Då kan det ofta vara enklare, för motparten att förstå att det inte är något negativt utan ett sätt för att göra det hela bättre för er båda? :)

Jag brukar få höra att jag är väldigt bra på att läsa en kvinnas signaler och de behöver inte säga så mkt, men jag frågar alltid om jag blir osäker på något. Det blir jag ibland med en ny partner eller om en partner jag lärt ger ifrån sig oväntade och misstänkta reaktioner på att det kanske inte var hennes grej. Annars är det bara att pröva sig fram och hitta vad hon verkar gilla mest och utveckla därifrån :)
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (.) skrev 2014-07-09 16:21:28 följande:

Jag har varit med killar som absolut inte bara tänkt på sig själva, det är ändå inte skönt. Jag tror tyvärr att alla inte är "fysiskt kopplade" för att kunna ha såå bra sex...

Eller är de inte så bra på det de gör, gäller att vara lyhörd på sin partner eller helt enkelt fråga hur hon/han vill ha det :) Sedan måste det finnas ngn form av kemi med såklart.
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-09 17:23:44 följande:

Enda jag vill är att för en kväll eller helst flera ha så exploderande skönt sex. Så man nästan svimmar. Har gått 5 år med sex som är helt okej. För att man ska ha sex typ. Och det håller inte i längden. Hur mycket jag än pratat och pratat har det bara lät till samma sex igen. Om jag kan ändra mig och tillfredsställa en man med min mun/händer/ fitta så måste ju mannen kunna göra samma sak :) just sayin

Ja men han måste ju bjuda till lite han med, eller är han bara en sån där ut och in, sen klart?
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (.) skrev 2014-07-09 17:43:42 följande:

Jo, visst, men som sagt, det finns INGET som för mig är sådär vansinnigt skönt. Tyvärr... är en stor sorg i mitt liv, för i "huvudet" är jag väldigt sexuell, det bara funkar inte i kroppen.

Jo men, allt handlar om att bygga upp lusten till någon och sen tillsammans nå underbara höjder, det ska ju inte vara en sprint till en orgasm. Utan gärna ett utdraget maraton där man bygger upp spänning och njutning. Inte bara pang på om du förstår hur jag menar?
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-09 20:26:11 följande:

Bara in och ut sen klart. Det räcker liksom. Kan förstå att vi inte gillar samma saker. Men han vill inte ens prata om det så jag vet inte vad han gillar.

Låter som en väldigt jobbig situation, hur länge har ni varit tillsammans?
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-09 22:05:00 följande:

Ja bara två månader. Men innan han var det samma sak och där var vi ihop i 2 år.

Oj! Ja det var inte speciellt länge och han hoppar över din njutning redan nu? :O Hur gamla är ni om jag får fråga det?
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (6) skrev 2014-07-10 06:46:47 följande:

Alltså det verkliga könsorganet sitter inte mellan benen.

Det sitter mellan öronen.

Det är i hjärnan erotik och njutning skapas, visst kan man stimulera en fitta eller en kuk rent fysiskt, men det ger rätt medelmåttig njutning.

Det som verkligen tänder är när det händer i skallen och det börjar med kommunikation och fantasi.

En dag fylld av upphetsande sms hela dagen får en urladdning som heter duga på kvällen, för att ta ett exempel.

Lek, använd era kroppar som nöjesfält och njut.

Precis så är det och sen lyhördhet och lite praktisk kunskap på det, så blir sexet magiskt :)
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-10 10:15:02 följande:

Ja det har aldrig varit tal om det. Samma med min förra pojkvän. Han valde helt enkelt att inte lyssna. Under våra två år ihop hade jag inte en aning om vad han gillade eller ville ha för han vägrade prata om det.

Jag är 24 år och han jag träffat är 32.

Oki, då var han ändå äldre, brukar mest vara ett problem för unga osäkra killar, då det kan vara väldigt vanligt har jag märkt. När jag var i den åldern så blev jag nästan hissad till gudarna för att jag slickade någon till orgasm eller ens gick ned på dem.!

Var en väldigt skum känsla för mig då..
  • Anonym (Älskar att ge)
    Anonym (Sex) skrev 2014-07-10 10:47:19 följande:

Ja det var så jag tänkte med. Men tydligen. Rätt trött på det. Älskar sex egentligen. Innan jag fick barn osv med min förra pojkvän då. Då blev det liksom som att det inte var okej arr gå loss längre. Och killarna jag träffar verkar bara vilja köra in och ut.

Ja det förstår jag. Är inte så vanligt! Grattis för det!

Jo men då har du rätt till bra sex och få njuta så mycket som du vill njuta!?

Varför det, finns ju inte mycket hetare än mammor, jag tycker jag haft bäst sex med tjejer som vart haft barn, ni brukar kunna leva ut er sexualietet mer och vara mer avslappnade och vågar njuta fullt ut.. Så inte fel med en MILF :)

Nä jag har börjat förstå det, förstår inte varför, för inte mycket som är mer tändande än att slicka och smeka en tjej till vansinne eller orgasm!
Svar på tråden Vill ha bra sex!