10 dagar till bf , andra barnet, fler?
Följas åt? När fick du första barnet?
Några tecken på att förlossning är på g?
Följas åt? När fick du första barnet?
Några tecken på att förlossning är på g?
Själv har jag ingenting för tillfället. Ligger på soffan svin trött med mitt hallonbladste.
Åh jag har köpt sånt te och drack det varje dag men senaste tiden har jag helt glömt det haha.
Har bara två påsar kvar :0 Druckit det konstant sen vecka 35 (80 påsar!!!)
Hur ska man kunna tänka på annat än förlossning ?!?!
Min mamma sa att när man gett upp så kommer bebisen haha. Men det är ju liiite svårt att inte tänka på det så fort man får lite värk i magen eller dyl.
Men man ger ju inte upp innan bf ????
Har vart till bm idag (sista gången), och lillen låg väääldigt långt ner och var startklar sa hon å hon undrade hur jag kan få plats m mat för magen va så full! :P
Ont som bara f-n i ryggen, och när han rör sig känns det som saker ska gå sönder i mig :( Har dock ändå vart ute på stan hela dagen med min dotter.. Hon åker till sin pappa på söndag, sen har jag tid för igångsättningsbedömning direkt på måndag morgon. Har små förvärkar i perioder.. Dricker oxå hallonbladsté å ligger på soffan nu. Är dock så rastlös att jag knappt kan va still fast allt gör sjukt ont! Lutar mot ett rejält fotbad med lite pedikyr mot kvällen iaf..Förutsatt att jag orkar få tag på fötterna! :P Vill ha rejäla värkar nu så jag slutar dampa så mycket å kan ta d lugnt istället :(
Haha jag kommer inte kunna ge upp hoppet om nån bebis ens efter BF. Mamma har gått över med alla oss 4 syskon. Min dotter kom på sin BF. Är det lite ärftligt med övertid och sånt är det någon som vet?
Vanligast att andra förlossning startar på natten med? Med min första gick vattnet typ 23:30 , vaknade av det.. Sen värkar
Det är väl för att man slappnar av kanske?
Jag har haft rätt mycket värkar nu på kvällen, men det är säkert bara som jag inbillar mig eller överanalyserar. Ska sova nu så hoppas jag att det är på gång.
Jag menade ifall någon vet om det är vanligare med andra förlossningen med ???? ?? Inga värkar här. Ingenting !