• Puman1990

10 dagar till bf , andra barnet, fler?

Följas åt? När fick du första barnet?
    Några tecken på att förlossning är på g?

• Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?
  • Surrih

Inte här heller. Har bara ont i kroppen och allmänt less haha *gnäll*

• Puman1990

Imorgon är dagen innan mitt bf och då ska min bm göra en hinnsvepning.. Någon som gjort det?

• Surrih

Nu har jag fått världens mensvärk typ, så har det bränt till i ryggen och bäcken lite tillåfrån. Mår konstigt, värker i kroppen och jätte trött trots vi sov till 10, typ som innan man håller på bli sjuk i flunsan typ. Har iaf trotsat det lite och håller på städa, ifall det skulle vara något på gång så kan det vara skönt att komma hem till ett rent hem haha. Det är så sjukt kvavt och varmt här hos oss, kanske kan vara det som spelar in med.:p

• xBellax

4tim till BF, känner ingenting....

OCH dessutom typ världens varmaste dag, jag dör....

Så nu har jag gnällt lite ;)

• xBellax
    Surrih skrev 2014-07-06 13:41:51 följande:

Nu har jag fått världens mensvärk typ, så har det bränt till i ryggen och bäcken lite tillåfrån. Mår konstigt, värker i kroppen och jätte trött trots vi sov till 10, typ som innan man håller på bli sjuk i flunsan typ. Har iaf trotsat det lite och håller på städa, ifall det skulle vara något på gång så kan det vara skönt att komma hem till ett rent hem haha. Det är så sjukt kvavt och varmt här hos oss, kanske kan vara det som spelar in med.:p

Håller tummarna att det drar igång för dig :)
  • xBellax
    Puman1990 skrev 2014-07-06 11:23:24 följande:

Imorgon är dagen innan mitt bf och då ska min bm göra en hinnsvepning.. Någon som gjort det?

Tyvärr, ingen erfarenhet alls. Lycka till!
  • Surrih

Haft jätte ont under em, skulle precis börja klocka. Då avstannar allt!! Helt dött inte en enda känning från att varit nästan övertygad om att det dragit igång. Fy fan!! Vill bara lägga mej och böla typ haha. Så vart jag helt slut efter så jag störtsomnade i sängen en sväng. Nu är jag bara öm typ. Fan vad tröstlöst!

Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?