• Puman1990

10 dagar till bf , andra barnet, fler?

Följas åt? När fick du första barnet?
    Några tecken på att förlossning är på g?

• Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?
  • Surrih

Gick in i V40 idag. Inte en tillstymmelse av att någon bebis vill komma ut. :(

• Surrih

Hon kom på sitt BF datum 8 juli. Bara helt plötsligt, inga förvärkar eller någonting. :0

• Sannas Mamma

Typ sammalika som Surrih. V.40 idag.. Smååvärkar till och från men inget som påverkat vardagen. Nu mot kvällen däremot tycker jag att dom blir lite kraftigare.
    Testade med "färdknäppen" imorse å de enda som hände va att en pyttebit av slemproppen lossnade efteråt. Eftersom jag blir igångsatt på måndag vill jag va förberedd, så har faktiskt tagit tre st dulcolax tidigare ikväll. Känns bättre att vara "utrensad" innan har jag fått för mej. Haha.. Nu ligger jag nerbäddad med dagens femte kopp hallonbladste i alla fall och försöker slappna av, men de e såå svårt!!!
    Tusen tankar på allt och inget!

• xBellax

Här händer ingenting........ Ååååh kan det inte bara sätta fart? Jag upplevde att jag hade mycket mer förvärkar igår dessutom än idag ... Trötta mig

• Surrih

Har också svårt att varva ner. Har försökt hålla igång hela dagen så kanske de sätter igång nu när man bäddat ner sig haha. Det gick fort när det kom igång förra gången så jag typ bara väntar på att det ska smälla igång.

• Puman1990

Min grabb kom 2 dagar innan... Åh bebis kom ut. Vill på ett sätt bara somna i förhoppning om att det ska sätta igång i natt men har inte en enda känning ????

• Surrih

Har inte heller några känningar, förutom att han borrar runt med huvudet där nere typ. Men det behöver tydligen inte betyda något. Han rör sig dock mycket göra era det med?

Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?