• Puman1990

10 dagar till bf , andra barnet, fler?

Följas åt? När fick du första barnet?
    Några tecken på att förlossning är på g?

• Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?
  • Surrih

Håll i hatten hörni! Vakna nyss av att det kom massa slemmis och blod så snart är det nog dags här! :) molvärk i magen med så hoppas han är på g under dygnet nu! :D

• xBellax
    Surrih skrev 2014-07-09 04:07:39 följande:

Håll i hatten hörni! Vakna nyss av att det kom massa slemmis och blod så snart är det nog dags här! :) molvärk i magen med så hoppas han är på g under dygnet nu! :D

Åh lycka till!!
  • Surrih

Blöder nu, mer slem som lossnar och värkar, dock rätt långt emellan dom. Vart orolig över att det liksom rann blod men det var vanligt enligt fl så skulle avvakta hemma. Så nu ligger vi bara i sängen och väntar på tätare typ haha

• xBellax
    Surrih skrev 2014-07-09 07:27:42 följande:

Blöder nu, mer slem som lossnar och värkar, dock rätt långt emellan dom. Vart orolig över att det liksom rann blod men det var vanligt enligt fl så skulle avvakta hemma. Så nu ligger vi bara i sängen och väntar på tätare typ haha

Lycka till! Jag ligger på förlossningen! Har blivit igångsatt men än är det så lugnt så lugnt!
  • xBellax
    Puman1990 skrev 2014-07-09 08:13:55 följande:

Åh lycka till ! Här har ingenting hänt under natten ????????????

Vad märkligt! Håller tummarna att det kommer igång!
  • xBellax
    Puman1990 skrev 2014-07-09 15:26:28 följande:

Varför igångsatt?

Jag väntar men känns som jag alltid kommer vara gravid

Mitt första barn vägde nästan 5 kg även detta är stort så både dem och jag vill inte att jag ska gå över för mycket. Är i v 40+1 idag. Födde barn 1 40+1.

Ja jag Lider verkligen med dig. Jag hoppas vi alla snart fått våra barn då värmen är helt olidlig
  • xBellax
    Puman1990 skrev 2014-07-09 21:00:40 följande:

Hur går det för alla? Gått över tiden en dag och det känns som en evighet ..

Jag är kvar på förlossningen har dock börjat få mera sammandragningar, livrädd men vill bara ha det överstökat.

Hur går det för dig? Några känningar?
Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?