10 dagar till bf , andra barnet, fler?
Följas åt? När fick du första barnet?
Några tecken på att förlossning är på g?
Följas åt? När fick du första barnet?
Några tecken på att förlossning är på g?
Har ett helvete med foglossning på nätterna så hon erbjöd hinnsvepning ifall det inte kommit igång tills idag :)
Nä har försökt överleva värmen idag. Är inge kul med sommar som höggravid :( han trycker nedåt det är typ det enda :(
Åh. Så spännande! Kanske svepningen sätter lite fart :) har nästa besök hos bm på BF 11 juli. Kan man fråga tror ni om hon kan titta om tappar och annat är utplånade osv? Haha
Tyckte inte det gjorde ont, men obehagligt ! Men helt klart värt det ifall det startar. Haft lite mer sammandragningar, tryck neråt, mensvärk och en väldigt aktiv bebis så väntar spänt på ifall det drar igång i natt ???? Var öppen 2 cm, tappen nästintill utplånad och bebisen låg väääldigt långt ner så bm trodde det skulle starta närsom! Hoppas hon har rätt !!! Hur känner ni andra? Mitt bf är imorgon
Åh. Så spännande! Kanske svepningen sätter lite fart :) har nästa besök hos bm på BF 11 juli. Kan man fråga tror ni om hon kan titta om tappar och annat är utplånade osv? Haha
Puman hände det något inatt efter svepet? :)
Än har inget hänt men idag släppte slemproppen ????
Åh då kanske det är på g nudå :) här är det bara lite molvärk.
Hoppas det :D Känns väldigt bra att den släppt iaf
Var fullt på vår förlossning idag, jag kunde inte läggas in för medicinsk igångsättning. Har fått ny tid imorgon. Dock gjorde de hinnsvepning på mig, får se om det vill komma igång