• Puman1990

10 dagar till bf , andra barnet, fler?

Följas åt? När fick du första barnet?
    Några tecken på att förlossning är på g?

• Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?
  • Surrih

Ett stycke James :) var öppen10 cm när vi kom in på fl vid halv 4. Men han var svår att få ut för min livmoder ville inte hjälpa till minsann. Fick dropp och hade det skitjobbigt men ut kom han till slut vid 17:38 å vägde 3,3 och var 49 cm lång :)

• Puman1990

Stort grattis!!!!

För mig står det helt still... Hinnsvepning nr 2 imorgon förmiddag. Hoppas bebbe vill komma i natt?

• xBellax
    Surrih skrev 2014-07-09 23:53:11 följande:

Ett stycke James :) var öppen10 cm när vi kom in på fl vid halv 4. Men han var svår att få ut för min livmoder ville inte hjälpa till minsann. Fick dropp och hade det skitjobbigt men ut kom han till slut vid 17:38 å vägde 3,3 och var 49 cm lång :)

Åh grattis!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilken sötnos!
  • xBellax
    Puman1990 skrev 2014-07-10 08:07:18 följande:

Stort grattis!!!!

För mig står det helt still... Hinnsvepning nr 2 imorgon förmiddag. Hoppas bebbe vill komma i natt?

Lycka till
  • xBellax

Idag födde jag en liten pojke! Allt gick bra, och jag är så sjuuuuuukt lättad att det är över

• xBellax

Jag hade BF 7 juli. Blev igångsatt medicinskt den 9 juli pga stor bebis. Gissa om alla blev häpna när det tittade ut en liten pojke på 4225g 49 cm :)

Inga känningar för dig ännu?

• annahjelm
    Puman1990 skrev 2014-07-13 07:02:29 följande:

12 juli , igår , kom min dotter mitt på förlossningens badrumsgolv ????

Men oj! Guuuudars!!! Hur gick det för er då? Mår ni bra?! =\
  • xBellax
    Puman1990 skrev 2014-07-13 07:02:29 följande:

12 juli , igår , kom min dotter mitt på förlossningens badrumsgolv ????

Åh grattis!!! Hoppas allt gick bra?
  • Puman1990

Haha vi mår så bra så! Hann bara upp ur badet sen fick jag förlösas på golvet haha

• Poison82
    Puman1990 skrev 2014-07-14 03:25:45 följande:

Haha vi mår så bra så! Hann bara upp ur badet sen fick jag förlösas på golvet haha

Grattis :) . Vad skönt att det är över
  • Surrih

Hej tjejer, hur går det för alla här? :) här går det bra, har en nöjd kille minsann. Han råkade dock ut för kvälls magknip ett par dagar och hade jätte ont, men bytte ersättning och använder miniform så nu är
    Det borta. :) dock upptäckte doktorn ett litet blåsljud på hjärtat så på måndag är det röntgen. Nervöst trots man vet det är jätte vanligt. :/ hoppas ni alla har det bra :)

Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?