10 dagar till bf , andra barnet, fler?
Följas åt? När fick du första barnet?
Några tecken på att förlossning är på g?
Följas åt? När fick du första barnet?
Några tecken på att förlossning är på g?
Ett stycke James :) var öppen10 cm när vi kom in på fl vid halv 4. Men han var svår att få ut för min livmoder ville inte hjälpa till minsann. Fick dropp och hade det skitjobbigt men ut kom han till slut vid 17:38 å vägde 3,3 och var 49 cm lång :)
Stort grattis!!!!
För mig står det helt still... Hinnsvepning nr 2 imorgon förmiddag. Hoppas bebbe vill komma i natt?
Ett stycke James :) var öppen10 cm när vi kom in på fl vid halv 4. Men han var svår att få ut för min livmoder ville inte hjälpa till minsann. Fick dropp och hade det skitjobbigt men ut kom han till slut vid 17:38 å vägde 3,3 och var 49 cm lång :)
Stort grattis!!!!
För mig står det helt still... Hinnsvepning nr 2 imorgon förmiddag. Hoppas bebbe vill komma i natt?
Känns som om graviditeten inte har något slut
Idag födde jag en liten pojke! Allt gick bra, och jag är så sjuuuuuukt lättad att det är över
Åh grattis !!!!
När hade ni bf? Blev ni igångsatta bägge två??
Jag hade BF 7 juli. Blev igångsatt medicinskt den 9 juli pga stor bebis. Gissa om alla blev häpna när det tittade ut en liten pojke på 4225g 49 cm :)
Inga känningar för dig ännu?
Nej ingenting :(
12 juli , igår , kom min dotter mitt på förlossningens badrumsgolv ????
Haha vi mår så bra så! Hann bara upp ur badet sen fick jag förlösas på golvet haha
Haha puman ska va värst liksom!;) Grattis! :)
Haha vi mår så bra så! Hann bara upp ur badet sen fick jag förlösas på golvet haha
Hej tjejer, hur går det för alla här? :) här går det bra, har en nöjd kille minsann. Han råkade dock ut för kvälls magknip ett par dagar och hade jätte ont, men bytte ersättning och använder miniform så nu är
Det borta. :) dock upptäckte doktorn ett litet blåsljud på hjärtat så på måndag är det röntgen. Nervöst trots man vet det är jätte vanligt. :/ hoppas ni alla har det bra :)