• Puman1990

10 dagar till bf , andra barnet, fler?

Följas åt? När fick du första barnet?
    Några tecken på att förlossning är på g?

• Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?
  • Surrih

Samma här puman, känner typ samma som du och tryck i bäckenet men inget mer. Börjar tro att det aldrig ska komma någon bebis. Är nog bara tjock. Haha.

• Surrih

Är öm i underlivet och bäckenet och lite mensvärk typ. Är det enda :( har 8 dagar till BF och är så taggad på att få ut denna bebis nu. Sträckkollar på En unge i minuten så kanske han får för sig att komma ut haha! Hur går det för dej?

• Bowser

Hade värkar i över en timme häromnatten så jag trodde det skulle dra igång, snacka om besviken jag var när jag vaknade på morgonen och insåg att jag somnat - falskt alarm alltså :) Håller på att bli galen tror jag, ont överallt, ilningar och sammandragningar - snälla kan det inte bara dra igång nu!

• Puman1990

Svag mensvärk emellanåt.. Känns tungt mellan benen och trött men i övrigt nada. 5 dagar kvar till bf idag så man hoppas ju på helgen iaf... Hoppas

• Puman1990

Hur går det för er? Bf-5 idag och hon har varit väldigt aktiv och tryckt mycket neråt, man kan ju hoppas att det är på gång?!?

• Surrih

Har också tryck nedåt och är väldigt öm där också. Lite mensvärk. Man tycker ju att det borde vara ett tecken iaf? Men i värsta fall kan man ju få gå typ 3 veckor till?!:O

• Surrih

Åh jag går av känns det som! Har sån sjuk typ mensvärk i slutet på ryggen, i svanken typ. Är helt strandad på soffan och det bara värker och värker. Men inga tecken på att bebis vill ut ännu..

Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?