10 dagar till bf , andra barnet, fler?
Följas åt? När fick du första barnet?
Några tecken på att förlossning är på g?
Följas åt? När fick du första barnet?
Några tecken på att förlossning är på g?
Samma här puman, känner typ samma som du och tryck i bäckenet men inget mer. Börjar tro att det aldrig ska komma någon bebis. Är nog bara tjock. Haha.
Hur går det för er? Känningar?
Är öm i underlivet och bäckenet och lite mensvärk typ. Är det enda :( har 8 dagar till BF och är så taggad på att få ut denna bebis nu. Sträckkollar på En unge i minuten så kanske han får för sig att komma ut haha! Hur går det för dej?
Hade värkar i över en timme häromnatten så jag trodde det skulle dra igång, snacka om besviken jag var när jag vaknade på morgonen och insåg att jag somnat - falskt alarm alltså :) Håller på att bli galen tror jag, ont överallt, ilningar och sammandragningar - snälla kan det inte bara dra igång nu!
Svag mensvärk emellanåt.. Känns tungt mellan benen och trött men i övrigt nada. 5 dagar kvar till bf idag så man hoppas ju på helgen iaf... Hoppas
Mensvärk till och från och stickningar där nere....
Hur går det för er? Bf-5 idag och hon har varit väldigt aktiv och tryckt mycket neråt, man kan ju hoppas att det är på gång?!?
Har också tryck nedåt och är väldigt öm där också. Lite mensvärk. Man tycker ju att det borde vara ett tecken iaf? Men i värsta fall kan man ju få gå typ 3 veckor till?!:O
Tycker också det borde vara tecken!
Åh jag går av känns det som! Har sån sjuk typ mensvärk i slutet på ryggen, i svanken typ. Är helt strandad på soffan och det bara värker och värker. Men inga tecken på att bebis vill ut ännu..