• KristinaJ

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

Ägglossning om 4 dagar och för första gången i mitt liv siktar jag på bäbis. Är mycket medveten om att det inte "bara händer" på första försöket, men då det ändå är en big deal att försöka sig på en bäbis är det ganska svårt (omöjligt) att "ta det som det kommer". 

Kommer väl börja leta tecken som ett psykfall nästa vecka och framåt, haha, så dumt jag veeet. Men coolare än så är jag inte.

Någon mer? 

• Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
  • Anonym
    Solros skrev 2014-09-08 21:27:07 följande:

Välkommen hit alla nya:) Håller tummarna för och alla andra att ni snart får era plus:)

Själv har bim på fredag och letar tecken för fullt men det känns precis som alltid innan mens, så den kommer säkert i veckan:( denna ovisshet alltså..blir smått galen av att bara vänta:)

Även att det känns som vanligt innan mens har jag fortfarande lite hopp kvar om att det nioende försöket ändå ska lyckas..

Tack!!

Visst blir man lite små galen..

Så skönt med jämmgamla i samma sits.

Håller tummarna för dig och alla er andra! och mig
  • ronja111
    Anonym skrev 2014-09-08 21:56:54 följande:

Tack!!

Visst blir man lite små galen..

Så skönt med jämmgamla i samma sits.

Håller tummarna för dig och alla er andra! och mig

Eller skönt och skönt.. Helst vill jag ju att alla ska bli gravida på 1a försöket, men verkligheten är ju inte sådan tyvärr. Till dagen kommer får vi stötta varandra
  • joss82

Håller med, skönt att få stötta varandra här! Tillräckligt jobbigt i vilket fall...

• ammela
    Solros skrev 2014-09-08 21:48:28 följande:
    Om den inte skulle ha kommit på söndag så testar jag nog då:) Men tyvärr säger magkänslan att det inte kommer att behövas.. Men ger inte upp hoppet förän mensen verkligen kommer :)

Du då? Håller tummarna !!
    På lördag tänkte jag, brukar vara som en klocka med min mens så om mensen inte kommer på lördag morgon så kommer jag testa direkt. Förra månaden testade jag några dagar innan, i framtiden så kanske jag skjuter på det längre och längre men denna gången blir det på BIM iaf, om inte mensen kommer som sagt.

Några känningar?
  • Lindiz

Hej!

Hoppar in på denna tråd då den verkar passande. :) Är 34 och försöker nu med första plusset.

Har precis haft ägglossning (tror jag) haha. Så vi har nu gjort vårt 1:a försök. Har bim den 21 sep. Kommer bli galen fram till dess. Vet att oddsen inte är höga att lyckas på första försöket. Men hoppas gör man alltid :)

• Anonym
    ammela skrev 2014-09-08 22:14:19 följande:

På lördag tänkte jag, brukar vara som en klocka med min mens så om mensen inte kommer på lördag morgon så kommer jag testa direkt. Förra månaden testade jag några dagar innan, i framtiden så kanske jag skjuter på det längre och längre men denna gången blir det på BIM iaf, om inte mensen kommer som sagt.

Några känningar?

Hoppas du får ett plus om du testar på lördag! Har ingan känningar som helst mer än de vanliga dagarna innan mens..så det tog sig säkert inte denna gång heller. Har du några känningar?
  • joss82
    Lindiz skrev 2014-09-09 00:40:42 följande:

Hej!

Hoppar in på denna tråd då den verkar passande. :) Är 34 och försöker nu med första plusset.

Har precis haft ägglossning (tror jag) haha. Så vi har nu gjort vårt 1:a försök. Har bim den 21 sep. Kommer bli galen fram till dess. Vet att oddsen inte är höga att lyckas på första försöket. Men hoppas gör man alltid :)

Välkommen!
  • Solros
    Anonym skrev 2014-09-09 08:28:04 följande:

Hoppas du får ett plus om du testar på lördag! Har ingan känningar som helst mer än de vanliga dagarna innan mens..så det tog sig säkert inte denna gång heller. Har du några känningar?

Det var jag som skrev..
  • ronja111

Negativt imorse igen..

Så hoppas mensen kommer snart så att vi kan göra ett nytt försök!

Det är så tungt tjejer!!

Kram

• joss82
    ronja111 skrev 2014-09-09 10:35:57 följande:

Negativt imorse igen.. smile4.gif

Så hoppas mensen kommer snart så att vi kan göra ett nytt försök!

Det är så tungt tjejer!!

Kram

Förstår verkligen det, ni har hållit på länge va? Vi är på femte försöket nu och jag tycker redan det känns tungt, kan bara ana hur det skulle kännas längre fram om det inte tagit sig.
Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU