Ia85 skrev 2014-08-22 08:59:56 följande:
Tack!
Ja, det känns väldigt skönt :)
Jag har läst hela tråden men kan tyvärr inte minnas exakt vart i verkstaden du är? Har du hållit på länge?
Vi är väl på 4e seriösa försöket, innan dess körde vi på "oförsiktighetsmetoden" sen nyår ungefär hehe. Vi tänkte att händer det så händer det men självklart kunde man inte hålla sin förhoppningar till att bara vänta och se utan blev mer och mer besviken för varje mens som kom så då började vi med appar och räkna ut ÄL och nu är det full verkstad! :P
Missade tyvärr dagen för ÄL som var i måndags då vi haft så himla fullt upp (gifter oss nästa helg så det är MASSOR att göra) men hoppas på att man har så gynnsamt förhållande att de lilla simmarna kanske lyckades ändå hehe!
Har BIM en-två dagar efter bröllopet så förhoppningsvis kommer jag inte behöva tänka så mycket på detta under den tiden! Har haft mensvärk, fast inte ont utan mer molande, sen ÄL och det brukar jag inte ha men hjärnan spelar en rätt bra spratt när man hoppas på något VÄLDIGT mycket ;)
Vilken/a appar kör du med och har du testat ÄL-stickor eller att ta tempen?
Skriv in den dagen då mensen börjar på "riktigt" men gör en notis om vilka dagar du hade småblödningar så kan du se ett mönster efter några månader och kan räkna ut ÄL och se andra avvikelser :)