Rebecka84a skrev 2014-07-27 11:32:39 följande:
Hej allesammans! Här kommer en till!
Jag har läst alla möjliga trådar på familjeliv, upp och ned, om längtan till plusset.
Är 30, sambon 32, och vi slutade med p-piller i maj 2014. Trodde verkligen att det skulle gå med en gång! Icke sa Nicke! Nu är vi uppe i försök nummer 4:a. Använder inga stickor då det enbart skulle stressa mig ytterligare, har lovat mig själv, inga stickor de första 6 månaderna Vi får väl se hur det går med det löftet?
Är skendräktig så gott som hela tiden, visst är man rolig?
Är så trött på alla som "det gick på första" bla bla bla ... och alla dessa magar Så, nu var det sagt!
Kram på er!
Jag slutade också med mina p-piller i maj. Problemet för mig är att min mens inte kommit tillbaka alls. Mensen var även väldigt oregelbunden innan jag började med p-piller. Så ska kontakta gyn när de öppnar efter semesterstängningen.
Jag känner som dig också, att jag är trött på alla som fixade det på första eller andra försöket. Klart roligt för dem, men det börjar bli lite jobbigt att höra hela tiden.Speciellt de som skryter om att det gick så fort och framställer det som att de har "extra starka" spermier, ägg o.s.v.