Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Hej!
Hur är läget?
Här börjar livet komma tillbaka sakta men säkert och vi har nu semester båda två. Känns jätteskönt! Efter ett mycket jobbigt år med stor sorg, och 9 månader med hårt arbete för att bli gravid behöver vi vila.
Hoppas att ni har det bra :)
Hej!
Hur är läget?
Här börjar livet komma tillbaka sakta men säkert och vi har nu semester båda två. Känns jätteskönt! Efter ett mycket jobbigt år med stor sorg, och 9 månader med hårt arbete för att bli gravid behöver vi vila.
Hoppas att ni har det bra :)
Skönt att du börjar må bättre pyre88!
Jag är tillbaka i Umeå nu för en vecka innan jag ska ut och resa en vecka igen, sedan är det dags för lång härlig semester. Vi har också haft ett mycket tungt år så semestern är väldigt efterlängtad, hoppas vädret blir bättre bara.
Skönt att du börjar må bättre pyre88!
Jag är tillbaka i Umeå nu för en vecka innan jag ska ut och resa en vecka igen, sedan är det dags för lång härlig semester. Vi har också haft ett mycket tungt år så semestern är väldigt efterlängtad, hoppas vädret blir bättre bara.
Det blir mestadels att vara i Västerbotten. I familjens sommarstugor och dagsutflykter. Sambon ska jobba rätt mycket, men om möjlighet finns (och jag mår OK) drar vi nog till England en sväng.
Det är typiskt att man alltid blir så sugen på sånt man inte får äta/dricka! I vanliga fall äter jag inte brie/mögelost ofta alls. Det slutade med att jag handlade två mögelostar som jag ska ha i matlagningen i veckan. :)
Hej! Trist att höra om ökat illamående och skönt att höra att det inte bara är jag som lider av mögelproblem.
Idag ska vi söka giftaskläder till min sambo men vi får se hur det går. Jag spydde för en stund sedan, trots medicin, så nu vet jag inte alls hur dagen blir. Hoppas på det bästa! :)