• LinneaE

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!

• Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
  • pyre88

Vad jag mår illa! Skickat iväg min sambo för att köpa postafentabletter medan jag ligger på soffan och vill spy.

• Cariol
    pyre88 skrev 2014-06-16 08:13:59 följande:

Vad jag mår illa! Skickat iväg min sambo för att köpa postafentabletter medan jag ligger på soffan och vill spy.

Jag lider med dig! Jag var sjukskriven i fem veckor pga illamående med första barnet :(

Hoppas tabletterna hjälper dig!
  • pyre88
    Cariol skrev 2014-06-16 09:13:10 följande:
    Jag lider med dig! Jag var sjukskriven i fem veckor pga illamående med första barnet :(

Hoppas tabletterna hjälper dig!
    Sista arbetsdagen idag innan sommarlovet. Dessutom ska jag på intervju i eftermiddag. Tabletterna blev det inget av. Står ju att de endast ska tas i nödfall och att de måste tas med mat. Det här är ju ändå inget nödfall och mat får jag inte ner.
  • Cariol

Jag körde på salta kex och mycket vila! Lycka till på intervjun :)

• LinneaE

Vi är många som bor på Tomtebo. :) Pyre88: Hur gick intervjun idag? Idag var första riktigt jobbiga dagen för mig. Jag mådde illa så jag kallsvettades och var så trött på jobbet. Tur det är semester snart!

BF 150215
  • pyre88
    LinneaE skrev 2014-06-16 18:28:27 följande:

Vi är många som bor på Tomtebo. :) Pyre88: Hur gick intervjun idag? Idag var första riktigt jobbiga dagen för mig. Jag mådde illa så jag kallsvettades och var så trött på jobbet. Tur det är semester snart!

BF 150215
    Intervjun var OK. Tog mig iväg men mådde verkligen pyton. Men nu är det semester här! Hurra!
  • Kaede

Hej hej. Vi väntar vår andra i december. Illamåendet har just släppt, det värsta men tröttheten är fortfarande enorm.

• pyre88

Hej!

Så idag hände det. Jag började kräkas. Igår fick jag knappt i mig någon föda och idag började jag dessutom kräkas upp det som gick ner. Jag är jättehungrig.

• Cariol
    pyre88 skrev 2014-06-17 20:01:46 följande:

Hej!

Så idag hände det. Jag började kräkas. Igår fick jag knappt i mig någon föda och idag började jag dessutom kräkas upp det som gick ner. Jag är jättehungrig.

Ta hand om dig! Jag hoppas verkligen jag slipper det den här gången.. det är så jobbigt! <3
  • LinneaE

Kaede: Välkommen!

Pyre88: Vad jobbigt! Jag tycker det är nog hemskt att må illa hela tiden. Hoppas det blir bättre. Du kanske måste börja äta någon sån medicin mot illamående, så du kan få i dig någon näring?

BF 150215
Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15