• Arbetsvegan

Nu tuttar vi eld på grannens kåk!

Det har varit alldeles för lite trådar med det-brinner-vem-räddar du så nu så är det dags!

Du tuttar eld på grannens kåk. När det tagit sig ordentligt inser du att ditt barn är därinne, fångad på övervåningen. Panik utbryter, samvetet gnager och du fattar instinktivt att du måste göra något. Du störtar in och upp för den brinnande trappan. Väl där inser du att du bara har två armar så du måste välja.

Vem räddar du och varför?

Tilläggsfråga: varför känner du behov av att elda upp grannens hus?

• Svar på tråden Nu tuttar vi eld på grannens kåk!
  • Petrol
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 22:56:51 följande:
    Tutta på du, det kan inte hjälpas att även din lägenhet brinner ner. Lite får du allt offra för den goda sakens skull.
    Varför räddar du inte stans snyggaste dejt istället för en byracka? Räddar du honom så kan ni dansa i hedniska positioner. Och korv har han ju... Drömmer
    Jag går all in för hundtricket givetvis, att bara dra ut bruden ur en brinnande kåk är ju ingen större sport.
  • sextiotalist
    puss skrev 2014-06-05 22:23:16 följande:
    Vinkällaren är tom. smile1.gif

jag kommer inte säga något mer än puss har just nu blivit min värsta ovän Flört
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 22:53:18 följande:
    Men herregud, sånt kan du ju inte göra fattar du väl ditt pervo!
    jag gissar att du tuttar eld på grannens kåk?
    Är man ett pervo för man lägger av en brakare när man erbjuder någon att klämma på sitt pekfinger?

Du är konstig...
  • Arbetsvegan
    Petrol skrev 2014-06-05 22:59:04 följande:
    Jag går all in för hundtricket givetvis, att bara dra ut bruden ur en brinnande kåk är ju ingen större sport.
    Sånt går ingen på nu för tiden, du måste hitta på något annat. En peruk kanske?
  • Arbetsvegan
    sextiotalist skrev 2014-06-05 23:00:43 följande:

jag kommer inte säga något mer än puss har just nu blivit min värsta ovän Flört
    Sams nu, det är grannen vi är osams med!
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-05 23:01:12 följande:
    Är man ett pervo för man lägger av en brakare när man erbjuder någon att klämma på sitt pekfinger?

Du är konstig...
    Herregud, vet du inte att det tar eld i baken om du lägger en brakare i en eldsvåda? Fast det än nog det du vet och om du gillar att grilla dina egna rumphår så är du riktigt pervo.

Jag vet. Skrattande
  • Petrol
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 23:15:20 följande:
    Peruk? Jag undrar vem som är pervers ja...
  • Petrol
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 23:15:20 följande:
    Jag har förövrigt alltid gillat utmaningar, lite därför jag använde tändstål och fnöske när jag tuttade på kåken från första början.
  • Arbetsvegan
    Petrol skrev 2014-06-05 23:22:51 följande:
    Peruk? Jag undrar vem som är pervers ja...
    Vad vill du ha då?
    Är inte hunden redan räddad förresten?
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 23:17:18 följande:
    Herregud, vet du inte att det tar eld i baken om du lägger en brakare i en eldsvåda? Fast det än nog det du vet och om du gillar att grilla dina egna rumphår så är du riktigt pervo.

Jag vet. Skrattande
    Det gäller att sätta eld på saker
    ">med stil
    . Men jag la enbart upp det klippet på fyllan och ångrar det djupt än idag. Jag tror mer på att du enbart skulle gömma dig bakom ett träd och titta på när huset brinner ned ^^
Svar på tråden Nu tuttar vi eld på grannens kåk!