• Arbetsvegan

Nu tuttar vi eld på grannens kåk!

Det har varit alldeles för lite trådar med det-brinner-vem-räddar du så nu så är det dags!

Du tuttar eld på grannens kåk. När det tagit sig ordentligt inser du att ditt barn är därinne, fångad på övervåningen. Panik utbryter, samvetet gnager och du fattar instinktivt att du måste göra något. Du störtar in och upp för den brinnande trappan. Väl där inser du att du bara har två armar så du måste välja.

Vem räddar du och varför?

Tilläggsfråga: varför känner du behov av att elda upp grannens hus?

• Svar på tråden Nu tuttar vi eld på grannens kåk!
  • Lillibet

Grannens hus hade inte gjort något för oss utan dem inne. Men de skulle väll tyvärr bygga upp det igen. De är helkonstiga och deras 8 åriga dotter elak falsk och retas.

• Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 17:54:24 följande:
    Nä, jag menade hatt han nog kan ge mig lite instruktioner i att bygga atombomb =P
    men så mycket jobb ska du inte lägga ner på det, det verkar vara väldigt klurigt att få ihop de där bomberna. Åk runt i världen oh samla ihop dem istället!
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-06 17:56:39 följande:
    Mmmm jag tycker om när det regnar. Hoppas ingen har ett problem med det...
    Påminner mig om uttrycket "raining dogs and cats"... kan liksom inte med det riktigt för jag ser bara små bitar av rödfärgad geggaoja framför mig. Rynkar på näsan
  • Arbetsvegan
    Lillibet skrev 2014-06-06 17:57:41 följande:

Grannens hus hade inte gjort något för oss utan dem inne. Men de skulle väll tyvärr bygga upp det igen. De är helkonstiga och deras 8 åriga dotter elak falsk och retas.

Se det från den ljusa sidan! Då kan du tutta eld på det två gånger!

Vad skulle du rädda? Jag gissar på att du inte väljer satungen?
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 17:58:01 följande:
    men så mycket jobb ska du inte lägga ner på det, det verkar vara väldigt klurigt att få ihop de där bomberna. Åk runt i världen oh samla ihop dem istället!
    Äh, för jobbigt. 

Jag vet! Trolla fram reapers istället! Det blir skoj. De kan koncentrera sig på grannens hus.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 18:02:05 följande:
    Äh, för jobbigt. 

Jag vet! Trolla fram reapers istället! Det blir skoj. De kan koncentrera sig på grannens hus.
    Men ååååh, det är ju min favoritfigur när jag håller på med bildmanipulering. hade ingen aning att det var sånt jag använde. Glad

Alltså, jag vill använda dem i mitt skapande och inte att de ska eldas upp bara sådär!
  • Arbetsvegan

Jag var alltså tvungen att bildgoogla för att fatta vad reapers är för något...

• Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 18:05:41 följande:
    Jag var alltså tvungen att bildgoogla för att fatta vad reapers är för något...
    =P Du hittade säkert inte samma sak som jag hittar.... Solig
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 20:09:00 följande:
    =P Du hittade säkert inte samma sak som jag hittar.... Solig
    Nä, det är det värsta med google...
    Det här var den första sökträffen, hur ska de se ut?

• Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 20:37:16 följande:
    Nä, det är det värsta med google...
    Det här var den första sökträffen, hur ska de se ut?

Iiiinte riktigt vad jag tänker på.... jag tänker på sånna här (gör sig bättre in action):
    ">HÄR
    , det är de stora fula sakerna som skjuter röd laser..... (Och, ja, det ska börja så sent i klippet....)
Svar på tråden Nu tuttar vi eld på grannens kåk!