• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-15 12:27:29 följande:

Så nu har nya proverna kommit. Hcg samma som igår så inget som växer iaf.

Vad det beror på hoppas vi få reda på imorn på vul.

Får väl lämna den här tråden nu... smile4.gif

Nä men vännen lider med dig! Tänker på dig! Nej stanna kvar ett slag vi höra så allt går bra med dig
  • SituationWahlin

Hej!

Fick ett plus på stickan igår, enl de flesta beräkningar så är det den 17 januari som gäller. Har väl inte föstått det än och vågar inte riktigt tro på det helle för den delen.  Kommer från Skåne men är bosatt i Göteborg med sambo och hund. Så hej på er, jag joinar!

• Milou88

snerkan, va olika det är. Känns som man mest hör att folk har foglossning mot slutet :)

Hur många barn har du?

• AB mamma
    Jhalie skrev 2014-05-15 12:27:29 följande:
    Så nu har nya proverna kommit. Hcg samma som igår så inget som växer iaf.
    Vad det beror på hoppas vi få reda på imorn på vul.
    Får väl lämna den här tråden nu... smile4.gif

Fyy så tråkigt. Nu är inte jag expert på detta men vet med mig att jag läst på andra ställen att HCG halten ökar först efter 2-3 dagar, alltså hopp ökar. Vad sa dom från gyn då?

Och så är du själv i allt med usch stackare ring dina vänner och familj så du inte behöver känna dis ensam i detta, kram
  • Nr 3 på G

Hej vill oxå vara med här Glad Har BIM i övermorgon men testade igår och såg ett svagt streck så nu hoppas jag att fröet stannar (har 3 mf i bagaget) 

• escapee
    AB mamma skrev 2014-05-15 13:10:25 följande:

Fyy så tråkigt. Nu är inte jag expert på detta men vet med mig att jag läst på andra ställen att HCG halten ökar först efter 2-3 dagar, alltså hopp ökar. Vad sa dom från gyn då?

Och så är du själv i allt med usch stackare ring dina vänner och familj så du inte behöver känna dis ensam i detta, kram
    Jag har med hört att hcg fördubblas varannan till var tredje dag.,, därför är de inte bra att ta hcg halten två dagar i rad!
  • Jhalie
    AB mamma skrev 2014-05-15 13:10:25 följande:
    Fyy så tråkigt. Nu är inte jag expert på detta men vet med mig att jag läst på andra ställen att HCG halten ökar först efter 2-3 dagar, alltså hopp ökar. Vad sa dom från gyn då? Och så är du själv i allt med usch stackare ring dina vänner och familj så du inte behöver känna dis ensam i detta, kram

Jasså?? Hmm... Läkaren sa iaf att inget växer... Har blödit lite till idag oxå. Inte mycket men blir rött när jag torkar mig. Vi får väl se vad vul visar helt enkelt. Jo jag ringde faktiskt hit min mamma så hon kommer och stannar hela helgen!! Hoppar dock över vårruset ikväll.:-/
  • snerkan
    Milou88 skrev 2014-05-15 13:08:46 följande:
    snerkan, va olika det är. Känns som man mest hör att folk har foglossning mot slutet :) Hur många barn har du?

Jag har en pojke född -12:) men har varit gravid 4gånger, fick ett missfall i v 9 2010, sonen 2012, fick avbryta en graviditet ganska sent i januari i år, så detta blir fjärde gången. Har du flera barn sedan tidigare?:)
  • Milou88

snerkan: Okej. Beklagar att du behövde avsluta förra graviditeten :(

Jag har oxå en son född 2012, detta är min andra graviditet

• mariaheterjag
    Milou88 skrev 2014-05-14 21:32:09 följande:

Ja humöret är verkligen svajigt.. Jag är ingen speciellt känslig person annars. Men kvällen innan jag plussade stor grät jag över att jag tycker min son är så söt ???? Då förstod jag att de var någon i min mage ;)
    Din förlossning låter ju lite som min.. Jag sprack långt in så de fick bli op. Är väldigt orolig över att föda igen.. Som du säger, undra om de är större risk att spricka mycket igen?

Samma för mig! Det var humöret som gjorde att jag började misstänka en graviditet. Minns inte att jag kände av hormonerna så tidigt förra graviditeten? Men denna gång kände jag mig annorlunda nästan en vecka innan jag ens skulle haft mensen.
Svar på tråden BF Januari 2015