BF Januari 2015
Hänger med här också. Barn nr 3, v 7+1, BF 10 jan...
Hänger med här också. Barn nr 3, v 7+1, BF 10 jan...
Tingeliiiing: jag och tydligen kollas jag var fjärde vecka.. 150 mikrogram om dagen.
Jag upptäckte min hypotyreos i samband med min förra graviditet 2008. Det blev som ett nytt liv när jag började medicinera, men det har tagit ett par år att ställa in.. Det tar sex veckor innan du får full verkan på Levaxindosen och du får säkert öka dosen längs med vägen, tyvärr slipper du inte ev illamående och graviditetströtthet, men du blir inte så hysteriskt trött
Åh, mitt illamående har släppt och jag kan dricka kaffe igen.. Underbart! Hoppas att tröttheten ger med sig också. V 8+3, inskrivning om två veckor och Kub den 30 juni..
Jag har en irish cob valack på nio år :) världens underbaraste kille :) red in honom själv för två år sedan när jag skaffade honom :)
Ja, du kan ju skriva foderavtal på bara några månader i taget om det skulle visa sig att det inte funkar eller liknande. :)
Kommer tyvärr få hoppa ur den här tråden ... Var på ultraljudet idag och bebisen saknade hjärtfrekvens och var mindre än 10 veckor. Känns skit tufft den här gången! Jag önskar verkligen er alla så mycket lycka till som det bara går!!!
Har idag varit på första ultraljudet! Var lite nervös innan som man brukar vara. Tycker jag läst om så mycket missfall och tråkigheter senaste tiden så jag har inte velat ta ut nån glädje i förskott innan vi varit på ul. Men allt såg bra ut! Känns så häftigt att få se den lill* för första gången! Hade helt glömt bort hur spännande det var. I aug-sept ska vi på nästa och då borde det ju synas lite bättre allting. Hen låg bara och sov under undersökningen idag men nästa gång är det nog säkert mer aktivitet :) :)
Här är mitt lilla hjärta. KUB idag, sannolikheten för trisomi 21 1:12000, så det här ska nog gå vägen!
Vad sött, är det munnen man ser där som ett streck?