• Louise91

Polisanmäld för djurplågeri

Jag mår jättedåligt och tycker synd om mig själv nu. En ung tjej (17-18 år) var ute och gick med sin kanin på tomten när jag gick förbi. Kaninen skuttade fram och hälsade på mig och barnvagnen och jag tänkte att det kräket inte skulle vara på min barnvagn. Så då sparkade jag kanske lite för hårt på kaninen, kaninen skrek till och skuttade snabbt som ögat till sin matte igen, varav den unga tjejen skriker argt att hon ska polisanmäla mig för djurplågeri, att hennes kanin har all rätt att hälsa på vem h*n vill. Jag sa till henne att hålla kräket inne, för hon hade ingen utebur till djuret. Hon kan väl inte polisanmäla en nybliven mamma, va? Hon såg väl att jag var ute med barnvagnen, men hon fräser och gormar att bara för att man har barnvagn kan man inte bete sig hur som helst. Vad kommer hända nu? Är orolig och gråter mycket (seriös tråd för er som tror att det är troll). Ni som inte tror på detta behöver inte svara.

• Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri
  • Simon 681

Hej och välkommen till västvärlden! Du verkar ha lärt dig svenska väldigt fort. I detta landet får man inte får sparka på vare sig folk, djur eller egendom hur som helst. Detta kallas "lagar" och finns i så kallade "civiliserade samhällen".

Hoppas du snabbt kan anpassa dig till livet efter att blivit uppfostrad av vilda djur.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • OneWish
    Louise91 skrev 2014-04-13 09:15:41 följande:

Idiot.
    Kallar du mig idiot när det är du som sparkat ett försvarslöst djur, sedan går och skriver en tråd om det på FL som bara kan vara så korkad att det är en trolltråd. 
    Silent crystalline tears I cry. For all must say their last goodbye - to paradise.
  • nevermind
    Louise91 skrev 2014-04-13 09:15:41 följande:

Idiot.
    Uppenbar 90-talistförälder som tror att du äger världen. Låter du din unge ha skorna på sätet och störa på restauranger också?
  • Louise91
    OneWish skrev 2014-04-13 09:42:52 följande:
    Kallar du mig idiot när det är du som sparkat ett försvarslöst djur, sedan går och skriver en tråd om det på FL som bara kan vara så korkad att det är en trolltråd. 
    Silent crystalline tears I cry. For all must say their last goodbye - to paradise.

Jag kanske inte var tillräckligt TYDLIG??
  • Froststar

TS, när din unge kommit upp i kladd- / spott- / dregel-/ förstöraråldern och riskerar att förstöra både mina kläder och grejer när den kommer nära är det OK att sparka ungen då så att den skriker av smärta? Det verkar inte gå in på annat sätt hos dig. För mig är din unge ungefär lika mycket värt som någon annans husdjur är för dig. Så?

Min avatar speglar känslorna jag får då jag läser genomsnittliga FL-ares inlägg
  • Louise91
    Froststar skrev 2014-04-14 12:34:16 följande:
    TS, när din unge kommit upp i kladd- / spott- / dregel-/ förstöraråldern och riskerar att förstöra både mina kläder och grejer när den kommer nära är det OK att sparka ungen då så att den skriker av smärta? Det verkar inte gå in på annat sätt hos dig. För mig är din unge ungefär lika mycket värt som någon annans husdjur är för dig. Så?

Min unge kommer inte att förstöra någonting. Sparkar du h*n så polisanmäler jag dig!
  • nevermind
    Louise91 skrev 2014-04-14 14:57:38 följande:

Min unge kommer inte att förstöra någonting. Sparkar du h*n så polisanmäler jag dig!
    Nä nä, ingenting alls... Ditt barn är givetvis en ängel.
  • Froststar
    Louise91 skrev 2014-04-14 14:57:38 följande:

Om din unge kladdar ner någon annans kläder förstör den visst. Mer än en stackars liten kanin. Ja, du polisanmäler precis som du blev anmäld. Det var just det jag ville få fram. Men det verkar fortfarande inte gå in?
  • Louise91
    Froststar skrev 2014-04-14 15:42:22 följande:
    Om din unge kladdar ner någon annans kläder förstör den visst. Mer än en stackars liten kanin. Ja, du polisanmäler precis som du blev anmäld. Det var just det jag ville få fram. Men det verkar fortfarande inte gå in?

Jag kanske inte var tillräckligt TYDLIG! Mitt barn kommer INTE förstöra NÅGOT!
  • Froststar
    Louise91 skrev 2014-04-14 15:51:07 följande:

Om din unge sätter sina kladdiga händer på någon annans kläder kommer den visst att förstöra något. Den andras kläder. Alltså mycket mer än en liten kanin som sniffar på en barnvagn.  Är det då OK att sparka på ungen så att den skriker av smärta?
  • OneWish

Är du i släkt med hollywood frun Gunilla Persson? 
  • Som snö

För då sparkar du hen?
  • Juliaa1998

Ska skriva nåt riktigt elakt till dig som du gjorde till mig?hoppas du får fängelse! Tro fan att hon skrek åt dig och polisanmälde dig det skulle jag också ha gjort för din jävla barnvagn är inte mer värd än mitt husdjur!

• tenorsax

Den enda kräket här är du, du verkar inte fatta ett jävla skit av vad vi säger bara för att jävlas med oss och jag hoppas verkligen att du trollar annars måste du vara alvarligt psykiskt sjuk i huvudet

du borde fan åka till mentalsjukhus för det är där du hör hemma!!!!!!

• krillesthlm
    Som snö skrev 2014-04-14 16:46:55 följande:
    För då sparkar du hen?
    blir inte hönan ledsen då??
  • tenorsax
    krillesthlm skrev 2014-09-23 22:00:03 följande:

blir inte hönan ledsen då??

Misstänker att TS har nån typ av psykiskt störning, hon ljuger, vägrar acceptera att hon har varit dum eller haft fel, dessutom är hon väldigt egoistiskt och tycker bara synd om sig själv och vill ha tröst när det hon själv som skapar problem

Hon är precis som min klasskamrat som jag gick med i särskolan, samma beteende och samma problem men TS verkar mycket värre eftersom hon sparkar på kaniner och skiter i att dem blir halsskurna av gubbar

enligt min teori så gjorde TS den här tråden bara för att bråka och jävlas med oss för det är ju det enda som omogna tonårs idioter gör
  • tenorsax

Om hon hade lite vett i skalen så hade hon inte gjort denna skitråden redan från början och gått till en psykolog istället

Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri