Inlägg från: Froststar |Visa alla inlägg
  • Froststar

Polisanmäld för djurplågeri

TS, när din unge kommit upp i kladd- / spott- / dregel-/ förstöraråldern och riskerar att förstöra både mina kläder och grejer när den kommer nära är det OK att sparka ungen då så att den skriker av smärta? Det verkar inte gå in på annat sätt hos dig. För mig är din unge ungefär lika mycket värt som någon annans husdjur är för dig. Så?

Min avatar speglar känslorna jag får då jag läser genomsnittliga FL-ares inlägg
  • Froststar
    Louise91 skrev 2014-04-14 14:57:38 följande:

Min unge kommer inte att förstöra någonting. Sparkar du h*n så polisanmäler jag dig!
    Om din unge kladdar ner någon annans kläder förstör den visst. Mer än en stackars liten kanin. Ja, du polisanmäler precis som du blev anmäld. Det var just det jag ville få fram. Men det verkar fortfarande inte gå in?
  • Froststar
    Louise91 skrev 2014-04-14 15:51:07 följande:

Jag kanske inte var tillräckligt TYDLIG! Mitt barn kommer INTE förstöra NÅGOT!
    Om din unge sätter sina kladdiga händer på någon annans kläder kommer den visst att förstöra något. Den andras kläder. Alltså mycket mer än en liten kanin som sniffar på en barnvagn.  Är det då OK att sparka på ungen så att den skriker av smärta?
Svar på tråden Polisanmäld för djurplågeri